Här är det 5 minusgrader och igår kom det drygt 5 cm snö. Hoppas det fryser ordentligt nu för det är blött och mjukt i marken.
Drömmen! Antalet dagar med fem minus eller kallare är lätträknade här i söder. Det är mest brungrått till april...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det 5 minusgrader och igår kom det drygt 5 cm snö. Hoppas det fryser ordentligt nu för det är blött och mjukt i marken.
Vad har du kollat på?
Ungefär som här då... jag hoppas på kallare så snön torkar upp lite för nu är den TUNG...
Drömmen! Antalet dagar med fem minus eller kallare är lätträknade här i söder. Det är mest brungrått till april...
Så kloka barn vi har. Berättade om kaninen och dom förstår så bra varför man ibland måste ta bort djur. Äldsta dottern ville ha en sten vid graven som på en vanlig kyrkogård så vi får försöka leta upp någon bra att lägga dit
https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/4qQ30g/har-avslojas-e-handelsjattens-reklambluffarButik: Royal Design
Produkt: House Doctor Opal Bordslampa
Butiken: ”1 395 kr. 1 860 kr (ses överstruket, och kan tolkas som ett ordinarie pris)
Under det senaste halvåret har produkten ett fåtal gånger kostat 1 860 kronor. Mellan den 26 juni och 9 oktober har priset som högst varit 1 275 kronor.
Aaaw. Min bror frågade sin 2-åring: "Tror du farfar kommer känna sig ensam nu när XX (vår älskade katt) bor i himlen?"
Han svarade: "Nä, han har ju mig".