Vad gör vi? Del CIX

Ok. Sthlm snökaos:

1F478A39-A67A-4505-8AA8-DA0052167050.webp
 
Men bläh, det är fortfarande för varmt väder på dagarna för snö. Nu är all fin snö från imorse vattnigt jävla brunkladd :mad::down: Snö är fint, men jag hatar efterföljden när det smälter.
Antingen kladd eller att det fryser på och blir förjävlig is. :rage:
 
Väntar på att bilen ska tina fram! :D Tänkte att jag kan ju skrap rutorna, men det var liksom isbark. :rofl: Diselvärmaren får jag inte köra innan bilen har varit på service, den verkar dra ur batteriet så nu får den stå på tomgång istället. Ville ska få stadspromenad, sen ska jag hämta paket på ica med hans nya skyddsväst och handla hundmat, som tack vare black friday bjuder på en korv med färskmat när man handlar! :D Ville kanske får hänga lite i den nya hundrastgården också, det beror lite på om det är andra hundar där eller inte.
 
Föräldrarna skulle ju på begravning idag, men tyvärr så blir det inte av då pappa plötsligt blivit mystiskt sjuk och ska till doktorn ungefär vid den tiden.
Jag känner lite grann att det är bra också, mamma har haft en full vecka och varit lite stressad över med saker hon inte hunnit med (hon är pensionär ... jag kan tycka att hon borde hinna :cautious::angel::D). Men såklart tråkigt att de inte får gå på den som de hade tänkt.
 
Har fått floder av mail och sms om allt jag borde shoppa idag. Aftonbladet sänder LIVE från Black Friday (hur sjukt? O_o ) Själv lyssnar jag på barockmusik och målar. Tänker absolut inte gå nära en butik idag
 
Jääj...fick precis besked att min bil kommer att lagas efter krocken. Jag slipper leta ny bil :banana:

Och så har äntligen slutat regna, solen skiner och yttepytte snö har kommit. Nu hoppas jag bara på 50 cm till (love snö :love: )
20191129_111434.webp
 
Har fått floder av mail och sms om allt jag borde shoppa idag. Aftonbladet sänder LIVE från Black Friday (hur sjukt? O_o ) Själv lyssnar jag på barockmusik och målar. Tänker absolut inte gå nära en butik idag
Jag fattar inte heller hur deras LIVE sändning ska se ut - typ "3.. 2.. 1.. 0! Woohoo, nu har affärerna öppnat! ... och där kommer kund nummer ett ... vi får vänta och se när kund nummer två kommer :idea::up:" :cautious:
Jag gick igenom ett köpcentrum på vägen till jobbet samtidigt som butikerna öppnade och jag kan lova att det inte var några köer framför dem till öppettiderna :rofl:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp