Vad gör vi? Del CIX

Jag har försökt få ut ett järnrör ur marken (mycket oklart varför någon grävt ner det från första början).
Grävt, spettat och spettat.
Sen kom en stallkompis och skrek FIKA så det blev nygjorda lussekatter :d
Tar nya tag imorgon istället.
Nu ska jag nog dricka lite glögg och lyssna på julmusik.

Problemet med att bo vid ett köpcentrum på Black friday är att kollektivtrafiken blir helt fel i tiderna och är proppfull. Jag vill ju bara in till stan och dricka kaffe..

Ska försöka vila ett par timmar då jag vid nåt underligt tillfälle idag lovade jobbet att ta nattpass :p. Trött men vet inte om jag kan somna. Och fortfarande lite förkyld.

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min...
2
Svar
21
· Visningar
1 596
Senast: Mirre
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
53 54 55
Svar
1 096
· Visningar
31 943
Senast: Sonic76
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
812
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka