Vad gör vi? Del CIX

Jag har försökt få ut ett järnrör ur marken (mycket oklart varför någon grävt ner det från första början).
Grävt, spettat och spettat.
Sen kom en stallkompis och skrek FIKA så det blev nygjorda lussekatter :d
Tar nya tag imorgon istället.
Nu ska jag nog dricka lite glögg och lyssna på julmusik.
 
Snö :love:
Tur att fågelmataren är röd!
 

Bifogade filer

  • 20191129 Fågelmatare.webp
    20191129 Fågelmatare.webp
    166,3 KB · Visningar: 13
Problemet med att bo vid ett köpcentrum på Black friday är att kollektivtrafiken blir helt fel i tiderna och är proppfull. Jag vill ju bara in till stan och dricka kaffe..
 
Ska försöka vila ett par timmar då jag vid nåt underligt tillfälle idag lovade jobbet att ta nattpass :p. Trött men vet inte om jag kan somna. Och fortfarande lite förkyld.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp