Visst är det? Vips så har ett par timmar försvunnit... Jag släktforskar både åt mig själv och en vän. Hennes släkt är betydligt intressantare än min...Jag har precis börjat släktforska, svårt slita sig. Min mammas släkt är oerhört spännande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det? Vips så har ett par timmar försvunnit... Jag släktforskar både åt mig själv och en vän. Hennes släkt är betydligt intressantare än min...Jag har precis börjat släktforska, svårt slita sig. Min mammas släkt är oerhört spännande.
Vi är nog många som haft otroligt tajt med pengar. Dock har jag i dessa omständigheter inte köpt robotdammsugare eller skaffat två hundar. Eller har mer än en streamingtjänst.Jag inser att jag skulle ha skrivit i första inlägget om mina räkningar att jag inte söker lån eller bidrag
Men jag ville bara konstatera att jag faktiskt kunde betala så dyra räkningar
Så har ju inte varit fallet tidigare
Min pappa kommer från vilda västern i Hälsingland och min mamma från Uppsala. En tant hade garveri på 1700-talet. Männen dog, hon gifte om sig med 3(!) mycket yngre lärlingar. Otroligt bra och spännande att pyssla med på sin lediga tid.Visst är det? Vips så har ett par timmar försvunnit... Jag släktforskar både åt mig själv och en vän. Hennes släkt är betydligt intressantare än min...
Nä jag törs inte jag vet ju inte alls vem du är du kanske är en galningGröndal i Stockholm. Vem vet , kanske en bukebrunch i vår.
Om någon vågar med tanke på ny användare.
Exakt dina val. Skriv om vad du gör istället . Inte om din ekonomi som så ofta.@dubbelt mitt liv, mina val
Jag kan betala mina räkningar så då är det ok.
Jag slutar diskussionen nu.
För det var ingen fråga till nån utan ett konstaterande i första inlägget
Det var länge sen nuExakt dina val. Skriv om vad du gör istället . Inte om din ekonomi som så ofta.
Tycker jag.
Det var inte länge sedan. Jag skiter I det. Lite orolig med tanke på din historik av mottagna gåvor från medmänniskor här.Det var länge sen nu
Så skit i det du
Går att ignorera då
Japp och det känns onödigtOch nu dras det väl ändå upp gammalt groll här
Nu förstår jag inte helt vad du menar faktisktVovven smet
Jepp, men samtidigt inte så tas upp igen.
Nej ignorera det... barn som lekte mobil. Helt obegripligt. SorryNu förstår jag inte helt vad du menar faktiskt
Diskussionerna här går verkligen från klarhet till klarhetNej ignorera det... barn som lekte mobil. Helt obegripligt. Sorry
Tar en lugn förmiddag med Nyhetsmorgon och serie.
Ska köpa sushi och lite godis om en stund.
På onsdag ska min bil besiktas. Risken är att det blir många tvåor. Det spörs om det är värd att åtgärda. Men får vänta på dom först.
Så himla skönt! Min bil är dock 38 år och rosten är bekymret.Vi trodde att vår andrabil skulle få flera tvåor senaste besiktningen, och var redo att skrota den eftersom det inte kändes värt att kosta på den ännu mer. Döm om vår förvåning när den gick igenom med ett par "Bra att veta", bara!