Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner mig om när min spishäll slutade fungera (har en portabel eftersom jag vägrar använda min antika spis). Skalat potatis, ska sätta igång plattan. Stendöd.
Bara att åka till Ikea och köpa en ny då. Den har utgått.. Letar genom hela blocket och marketplace. Finns en i hela Sverige. I Malmö. Perfekt!
Iväg och köper den direkt. Kommer hem. Den gamla hällen fungerar mirakulöst.
Så nu har jag två.
Ja fy för magsjuka! Man går ju runt med stackars hunden o bara är förvirrad o trött.Gud vad trött jag är! Magsjuk hund gör att jag inte kunnat somna än. Nu verkar hon nog lugna sig lite. Hoppas jag!
Måste få sova lite!
Ja, det känns så synd om henne. Även om hon varvar ynket med att fräsa runt och vilja leka.Ja fy för magsjuka! Man går ju runt med stackars hunden o bara är förvirrad o trött.
När räkningarna denna månad uppgår till 23700 och lönen är 24300 så r man ändå nöjd med att pengarna räcker
Kommer inte ha fullt så dyra räkningar framöver men det kommer att ligga på ca 20700 fram till juni på grund av den trevliga räkningen jag fick före jul
Hade en fråga jag skulle ställa till allkunniga buke, men glömde bort den..
Eller vänta jag tror det var om vad man kan göra med frysta jordgubbar.
Är det typ smoothie ?Vet inte om jag får plats i nya frysen då det bara är en halv frys.
Under vintern är det bara frysta jag har ju. et är de jag gör saker av.De färska är bara godis, gino eller efterrätter. Tinade är det normala hos mig. Finns ju året om. Färska "gör" jag inget med - de bara äter jag rakt av.Hade en fråga jag skulle ställa till allkunniga buke, men glömde bort den..
Eller vänta jag tror det var om vad man kan göra med frysta jordgubbar.
Är det typ smoothie ?Vet inte om jag får plats i nya frysen då det bara är en halv frys.
Så stor räkningNär räkningarna denna månad uppgår till 23700 och lönen är 24300 så r man ändå nöjd med att pengarna räcker
Kommer inte ha fullt så dyra räkningar framöver men det kommer att ligga på ca 20700 fram till juni på grund av den trevliga räkningen jag fick före jul
Usch va jobbigt.Fy vad kasst jag mår. Lungkli har nu toppats med feber, hosta och värk i kroppen. Skit också!!
Uppdatering. Ryktet säger release sent 2026/tidigt 2027. Det är om två år...Väntade i månader på en bok. Blev klar på fyra dagar. Känner mig helt splittrad. Nästa bok har inte ens något releasedatum än
Den trevliga räkningen var väl ändå något du konsumerat? 12000 krNär räkningarna denna månad uppgår till 23700 och lönen är 24300 så r man ändå nöjd med att pengarna räcker
Åhh vart bor du?Jag förbereder för brunch hemma. Familj och några vänner kommer till mig för söndagshäng runt 11.
Kommer bjuda på våfflor, snittar/crustader, nybakade frallor, croissanter, ost, kallskuret minipajer, jordgubbar och lite till.
Det brukar vara supermysigt. Senast övergick det middag på lokala pizzerian.
Ska också ta en långpromenad med vovven om en halvtimme. Söndagar är mysiga.