Hunden med mycket känslig mage har inte sagt någonting om magont? Än så länge.Hunden med mycket känslig mage åt sambal oelek…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hunden med mycket känslig mage har inte sagt någonting om magont? Än så länge.Hunden med mycket känslig mage åt sambal oelek…
Jag har inte gjort det på 21 år men det spörs åt vilket håll min lilla förkylning tänker ta i natt.Drar mig för att sjukanmäla mig, får ångest av hela grejen.
Jösses! Här blir det tyvärr några gånger per år.Jag har inte gjort det på 21 år men det spörs åt vilket håll min lilla förkylning tänker ta i natt.
Men man rår ju inte för det oftast.
Jag har fått ge henne lite kärlek innan besiktningen annars hade det varit fler 2r. Bytte stötdämpare bak, länkarm höger fram och fixade rost i balken vid passagerarsidan fram.Så skönt. Skulle så gärna vilja ha min i 2 år till. Men det är ingen idé att spekulera.
Jag och pappa bestämde att istället för att leta fel och eventuellt åtgärda synliga fel och sen få reda på att det finns för dyra fel så kör vi igenom besiktningen och ser vad vi får att ta ställning till.Jag har fått ge henne lite kärlek innan besiktningen annars hade det varit fler 2r. Bytte stötdämpare bak, länkarm höger fram och fixade rost i balken vid passagerarsidan fram.
Önskar att din klarar sig, även om bilen är äldre så är det ganska billig kostnad att bära så länge det är enkla fel att åtgärda.
Helt rätt. Mina fel som jag åtgärdade var uppenbara och jag var säker på de 2 orna jag fick så jag vågade chansaJag och pappa bestämde att istället för att leta fel och eventuellt åtgärda synliga fel och sen få reda på att det finns för dyra fel så kör vi igenom besiktningen och ser vad vi får att ta ställning till.
Väldigt långt bort tyvärr.Gröndal i Stockholm. Vem vet , kanske en bukebrunch i vår.
Om någon vågar med tanke på ny användare.
Så kul! Ser både mysigt och gott ut!Sitter i bilen på väg till Glencoe för skidåkning
Vi hade en supertrevlig Burns Night igår och lingonsylten blev en stor succé @Sel
Har köpt ny dator nu. Blev en stationär, Asus Aspire nånting. Tror det kommer bli bra.
Det kommer sluta komma uppdateringar har jag förstått det som. Och det var nåt med säkerhetenHur är det nu, kommer Windows 10 att fungera men inga uppdateringar kommer? Inte så att det släcks helt bara sådär (alltså slutar att fungera att använda på befintlig dator) ?
Ifrågasätter inte ditt val, utan frågar bara för min egen del. Och lite för sambon, som spelar dataspel på sin dator (stationär som han haft i en massa år. Fast den går ju att byta en del delar i, om det inte blir för dyrt jämfört med att köpa/bygga en ny.).