Vad gör vi? Del CCVIII

Lång och mysig ridtur i dag :love: På vissa håll i skogen är det barmark, riktig vårkänsla!

Jag är så otroligt glad för våra fina ponnydamer, som ger så mycket trygghet och glädje :heart Jag är världsmästare i att "hönsmamma mig", men tack vare kloka ponnydamerna är jag nu helt okej med att galoppera ute tillsammans med dottern, något som varit en lång väg tillbaka för henne efter en mycket allvarlig skada. Det är en helt magisk känsla att vi nu kan göra det!

Så skönt. Skulle så gärna vilja ha min i 2 år till. Men det är ingen idé att spekulera.
Jag har fått ge henne lite kärlek innan besiktningen annars hade det varit fler 2:or. Bytte stötdämpare bak, länkarm höger fram och fixade rost i balken vid passagerarsidan fram.

Önskar att din klarar sig, även om bilen är äldre så är det ganska billig kostnad att bära så länge det är enkla fel att åtgärda.

Jag har fått ge henne lite kärlek innan besiktningen annars hade det varit fler 2:or. Bytte stötdämpare bak, länkarm höger fram och fixade rost i balken vid passagerarsidan fram.

Önskar att din klarar sig, även om bilen är äldre så är det ganska billig kostnad att bära så länge det är enkla fel att åtgärda.
Jag och pappa bestämde att istället för att leta fel och eventuellt åtgärda synliga fel och sen få reda på att det finns för dyra fel så kör vi igenom besiktningen och ser vad vi får att ta ställning till.

Jag och pappa bestämde att istället för att leta fel och eventuellt åtgärda synliga fel och sen få reda på att det finns för dyra fel så kör vi igenom besiktningen och ser vad vi får att ta ställning till.
Helt rätt. Mina fel som jag åtgärdade var uppenbara och jag var säker på de 2 orna jag fick så jag vågade chansa

Sondag morgon och mina hundtranings lectioner blev installda. Det kanns mycket bra med en riktig slappar dag i dag. Jag har lite jag skulle behova gora da hela veckan kommer att ga at till att sitta pa cancermottagningen och fa radiation, men vi far se vad jag hinner med.

I dag ska dock hundarna fa var sin promenad (7-manaders Emma-Sue ar helt hopplos, sa det ar inte alls aktuellt att promenera med bada samtidigt) Emma-Sue med mycket inlarande i hur en promenad gar till ... Tate betydligt langre promenad men med lite scent work pa vagen. Nasta vecka raknar jag med att jag inte hinner med dem igen.

Har köpt ny dator nu. Blev en stationär, Asus Aspire nånting. Tror det kommer bli bra.

Hur är det nu, kommer Windows 10 att fungera men inga uppdateringar kommer? Inte så att det släcks helt bara sådär (alltså slutar att fungera att använda på befintlig dator) ?

Ifrågasätter inte ditt val, utan frågar bara för min egen del. Och lite för sambon, som spelar dataspel på sin dator (stationär som han haft i en massa år. Fast den går ju att byta en del delar i, om det inte blir för dyrt jämfört med att köpa/bygga en ny.).

Klockan ar nastan 10 am och Jag sitter fortfarande i morgonrock.:D Nu ar det dock dags att Jag klar pa mig, sedan tankte jag gora en potatis/vitkal/korv soppa som ar jatte god och garna far puttra lange pa spisen. Dessutom blir den ju bara battre av att fa "sta till sig" en stund fore middag.
Efter det ar klart har Jag tankt ta en promenad med Tater Tott. Himlen ar klarbla och aven om vinden ar kall sa varmer solen skont, men det kan vara battre att vanta tills eftermiddagen da solen varmt upp annu mer. Vi far se ... Jag behover ocksa sticka pa trojan till sonen sa det blir nog en del videos, bok, eller annat kul.

Hur är det nu, kommer Windows 10 att fungera men inga uppdateringar kommer? Inte så att det släcks helt bara sådär (alltså slutar att fungera att använda på befintlig dator) ?

Ifrågasätter inte ditt val, utan frågar bara för min egen del. Och lite för sambon, som spelar dataspel på sin dator (stationär som han haft i en massa år. Fast den går ju att byta en del delar i, om det inte blir för dyrt jämfört med att köpa/bygga en ny.).
Det kommer sluta komma uppdateringar har jag förstått det som. Och det var nåt med säkerheten

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 697
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 501
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 335
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka