Det kommer sluta komma uppdateringar har jag förstått det som. Och det var nåt med säkerheten
Säkerhetsuppdateringar etc görs ju "hela tiden", och det lär ju upphöra. Men då så, fick bara lite panik en sekund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer sluta komma uppdateringar har jag förstått det som. Och det var nåt med säkerheten
Den ville bara kolla så du fortfarande älskar denMin ugn funkar fortfarande
Åh! Håller tummar såklart!Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Njure och bukspottkörteln.
Håller på att freaka ut toralt.
Jag vet att det kommer vara så värt det i slutändan men själva operationen och närmsta tiden efter ser jag inte fram emot
GRATTIS!!Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Jag vet att det kommer vara så värt det i slutändan men själva operationen och närmsta tiden efter ser jag inte fram emot
Grattis det kommer att gå bra.Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Åh grattis!Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Åh, grattis! Håller alla tummar jag kan!Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Grattis och lycka till. Blir en nervös dag för oss imorgon.Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Har du tillgång till någon större inhängnad?Varit ute på en lite "längre" promenad med hundarna, stackars varulven mår inte bra av all inaktivitet. Han skulle behöva röra mycket mer på sig än vad jag kan gå och jag vet inte hur jag ska kunna lösa det snabbt och enkelt.
Nyss ätit en fryspizza, ska lägga en inpackning i håret och sen ta ett varmt bad med en ansiktsmask. Var så trött efter stallet att jag var tvungen att lägga mig en stund efter jag handlat. Får låna en carport det som är kvar av månaden så jag får närmare till bilen, från den 1/2 får jag egen carport.
Blir en sista sväng ut med hundarna senare ikväll.
Kanske värt en egen tråd?Har bestämt mig för att (typ sist i världen) köpa en surfplatta. Ingen dyr (det finns det inget behov av). Tittar på Lenovo Tab 4/128GB.
Någon som har erfarenhet av denna?
Ska främst användas till spel, läsa serietidningar, slösurfa och kanske titta på någon film till och från.
Har en vanlig dator när jag jobbar, så surfplattan kommer enbart att användas för ”lek”.
Har TV jag tittar film på hemma, så surfplattan kommer endast att användas till film när jag exempelvis åker bort på semester.