Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade den här artikeln på TV4:Såg en helt sjuk sak idag, inne på Emporia galleria i Malmö hade de ett stort stånd där "borttappade" paket från Postnord och andra såldes oöppnade efter vikt. 26 kr per 100 gr tror jag de tog. Så nu vet jag var paketen som inte kommer fram tagit vägen
Jo har varit några reportage på nyheterna om det. Undra om vår kattmat finns där.Såg en helt sjuk sak idag, inne på Emporia galleria i Malmö hade de ett stort stånd där "borttappade" paket från Postnord och andra såldes oöppnade efter vikt. 26 kr per 100 gr tror jag de tog. Så nu vet jag var paketen som inte kommer fram tagit vägen
Där ligger kanske boken som skickades den 3 januari men aldrig kom fram till mig... Jag är kluven. Visserligen är det väl bättre att någon får glädje av det än att det bara förstörs. Men - samtiddigt - vem har sådan tur att det blir ett lyckat köp?? Att det ska finnas något i paketet som man vill ha? Den chansen måste ju vara jätteliten! Så mycket slängs nog i slutänden ändå. Eller i bästa fall skänks till secondhand.Hittade den här artikeln på TV4:
https://www.tv4.se/artikel/22W8Ry88Dt53FYClGW9tAS/haer-kan-kunderna-koepa-postens-borttappade-paket
Kollade snabbt när jag gick förbi och det var både paket från företag och privatpersoner jag såg.
Surt. Men man får vara tacksam att man har ett konto att nalla av.Månadens räkningar betalda. Tyvärr blev det nallande på sparkontot istället för att kunna lägga till . Men när kylskåpet går sönder fick det ju inget alternativ än att köpa nytt vare sig man vill eller ej...
Självklart. Men det kontot behöver få vila lite. Hoppas på att det lugnar ner sig på utgiftsfronten snart.Surt. Men man får vara tacksam att man har ett konto att nalla av.
Har du fått din lön o bet räkningarna?Sovit gott och fått sovmorgon. Nu ska jag dock göra mig klar för jobbet. Har fredag idag
Håll tummarna nu. Sitter i bilen på väg till Sahlgrenska. Helt skräckslagen. Ser proverna bra ut så blir jag transplanterad imorgon bitti
Njure och bukspottkörteln.
Håller på att freaka ut toralt.
Jag vet att det kommer vara så värt det i slutändan men själva operationen och närmsta tiden efter ser jag inte fram emot