Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy. Krya!Bestämde mig igår för att ändå jobba idag. Tji fick jag som vaknade med frossa och 39.6° på tempen… tryckt i mig febernedsättande för att kunna köra sonen till skolan. Sedan lär det bli sängläge hela dagen.
Har du fått din lön o bet räkningarna?
Leker den ständigt återkommande leken "Var i helvete har jag lagt mitt (svarta) headset?!"
Det är som sagt svart... dvs det syns verkligen inte bra
Jag ledsnade... och öppnade en ny förpackning (mitt jobb äter headset - jag har alltid extra hemma)
Så senare idag kommer du att hitta det första och tadaaa!
De är svindyra och mest skit tydligenSåg en helt sjuk sak idag, inne på Emporia galleria i Malmö hade de ett stort stånd där "borttappade" paket från Postnord och andra såldes oöppnade efter vikt. 26 kr per 100 gr tror jag de tog. Så nu vet jag var paketen som inte kommer fram tagit vägen
Jag föreslår du fäster följande på headsetetJag ledsnade... och öppnade en ny förpackning (mitt jobb äter headset - jag har alltid extra hemma)
Jag föreslår du fäster följande på headsetet
Visa bifogad fil 161443
Så blir det svårare att tappa bort
Äsch det där kan inte väga många gramBra tänkt men det är ett litet monoheadset... ett diadem med antenner gör att poängen med ett smidigt headset försvinner
Kan tycka det kanske borde vara obligatoriskt med synligt headset åtminstone i butikÄsch det där kan inte väga många gram
Håller ordning på håret också