Vad gör vi? Del CIX

:rofl:

A205F76B-8810-4BB8-AFDD-B8724FB32A0C.jpeg
 
Skickade dottern till skolan vid 8 och gick sen och la mig bredvid 25-åringen igen :D Sov en timme ungefär och sen har vi mest slöat. Ätit frukost, kollat på inomhusfälttävlan samt beställt julklappar och en ny klocka till mig.
För en timme sen körde han till sin brorsa som har besiktning på sin nybyggda lägenhet. Jag är på gymmet och lastar på tyngre :p
Sen direkt till stallet tillsammans med dottern så hon hinner innan hennes pappa hämtar vid 16. Jag ska sen duscha och se på skidor innan 25-åringen kommer vid 18.30. Vi ska göra kycklingwok och kolla på film innan vi sover tidigt.
Jobb imorgon för oss båda och vi ska träna innan dess.
 
Lyssnar på en föreläsning som börjar kännas som en metodkurs :p

Skulle eg ha varit på SIHS idag, har varit det varje år så länge jag kan minnas så det känns jättekonstigt. Men V somnade runt 00 inatt så när väckarklockan ringde hade jag en galen migrän och sammantaget med allmänt trafikkaos så kändes det oöverstigligt att åka iväg.

Fint med snö ute och låter man blir att gå ut så kan man låtsas att det inte är lera under snön.
 
Jag har shoppat lite idag men det var saker som jag skulle köpt oavsett inklusive en hel del julklappar :D
Nu är julklapparna nästan klara. Har kvar till 25-åringen och sen några enstaka till familjen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp