Nä, köpte bara en dator. Inget paket. Skärm och så hade jag sen innen, men inget tangentbordOj, ingick det inte i datorköpet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, köpte bara en dator. Inget paket. Skärm och så hade jag sen innen, men inget tangentbordOj, ingick det inte i datorköpet?
Jag har inte köpt en stationär dator på hur många år som helst. Men förr ingick alltid tangentbord och mus i köpet. Men det är väl i och för sig bra att det inte gör det längre utan att man bara köper det man behöver.Nä, köpte bara en dator. Inget paket. Skärm och så hade jag sen innen, men inget tangentbord
Oj! Men vilken söt!
Oj! Men vilken söt!
Vart är den tillverkad?
Jag är en fryslort och uppskattar en varm lägenhet. Men det är lite jobbigt att det är för varmt på natten och det verkar inte gå att stänga av elementet.
Klart ett bra köp, riktigt snygg färg!Det är en Josef Ekberg (Gustavsberg) tillverkad 1907 i sgrafitto-teknik. De gröna är rätt ovanliga, jag har sett dem några enstaka gånger på Auctionet (de är normalt blå). När det gäller Ekberg gör jag avsteg från Rörstrand
Jag har dessutom ingen i sgrafitto av honom tidigare, bara av hans elev Elsa Engeström.
När man byter spindelled, är man och pillar på/i närheten av ett bromsok samtidigt då? Google-skillsen sviker och det stör mig otroligt att jag inte vet![]()
Man kan fortfarande köpa i paket men även bara dator, helt beroende på vad man behöver. Jag köpte ett allt i ett där datorn sitter i skärmen till och med så det blir mindre sladdar och mindre plats på mitt skrivbordJag har inte köpt en stationär dator på hur många år som helst. Men förr ingick alltid tangentbord och mus i köpet. Men det är väl i och för sig bra att det inte gör det längre utan att man bara köper det man behöver.
JaNär man byter spindelled, är man och pillar på/i närheten av ett bromsok samtidigt då? Google-skillsen sviker och det stör mig otroligt att jag inte vet![]()
Hoppas jag oxå kan säga det om en stund, men det är verkligen den segaste längsta vägen till duschenDet var vansinnigt skönt att duscha ikvällnu ligger jag på spikmattan och tittar på Somebody feed Phil.
Klipp lite hundar så du får kliande hår överallt, då går det fortare!Hoppas jag oxå kan säga det om en stund, men det är verkligen den segaste längsta vägen till duschen
Sant!Klipp lite hundar så du får kliande hår överallt, då går det fortare!![]()
Nja dels känner jag inte att jag bor så att jag är bekväm med det. Och sen är sovrummet egentligen ett förråd som jag (och många andra som bor här) har gjort till sovrum och det är långt i från fönstret.Kan du inte öppna ett fönster? Eller bor du olämpligt till kanske? =/
Ja då får de skylla sig själva. Var ett paket som försvann för oss för ett par år sedan.Det blir dyr kattmat i så fall för den som köper, 260 kr kilot![]()