Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså försöker hitta ett nytt duschdraperi
Vill ha massor med färg men inte handla från TEMU.
Det jag hittade på IKEA fanns inte att beställa
Jag behöver ju inte köpa det nu.Men... är det verkligen en utgift att prioritera när du har typ 600 kr kvar att leva på den här månaden?
Haha. Avkomman flyttade i sin stad. Från en liten etta. Merparten gick att ta i en bil. Det enda stora var soffan. Den bar några starka vänner.Jag rensade utav bara helsike åren innan jag flyttade sist. Och sen lite till inför flytten. Det hjälpte mycket att jag flyttade till huset bredvid också - jag och sambon bar helt enkelt grejerna själva, inget lastande i bil/släp - men det var ändå väldigt skönt att det inte var så mycket grejer att flytta! Hade inte många möbler heller (sängen åkte ut, utsliten och väldigt gammal..), den biten lär vara väldigt annorlunda vid nästa flytt..
Haha. Avkomman flyttade i sin stad. Från en liten etta. Merprtten gick att ta i en bil. Det enda stora var soffan. Den bar några starka vänner.
Vore kul att ha sett det. Ett gäng unga, killar bärande på en soffa genom stan.
Har i alla fall aldrig hört något säga att de är "på bilen"... Men "på båten" kan man ju vara, men "i båten" fungerar också ibland. Beroende på sammanhang.JÄr det inte för att man sjunker ner i sängen? Och även I soffan? Jämfört med PÅ stolen? Säger ju nog själv PÅ kökssoffan faktiskt. Jaja
Härligt! Hoppas det går vägen för dig!Har varit på jobbintervju. Vi får se hur det går, men bara att bli kallad till intervju för den här rollen i en sån här organisation vill jag se som en enorm bedrift. Jag har jobbat hårt på egen hand de senaste åren. Kvällar, helger, läst, lärt mig, gått en kvällsutbildning. Dessutom gick intervjun bra trots att jag har varit väldigt nervös. Så, en klapp på axeln på mig själv helt oavsett vad som händer nu.
Det blir dyr kattmat i så fall för den som köper, 260 kr kilotJo har varit några reportage på nyheterna om det. Undra om vår kattmat finns där.
Urk. Fukt och regn orsakar inte bara lera i hagen men det går också åt mycket mer spån i boxarna... Och spån är ju jättebilligt...eller inte...
Det blir dyr kattmat i så fall för den som köper, 260 kr kilot
Oj, ingick det inte i datorköpet?Men heja. Jag köpte dator men glömde att det behövs tangentbord