Vad gör vi? Del CCVIII

Halva eftermiddagen gick åt till något helt annat än jag tänkt mig. Frustrerande och jag blir stressad (en rest från utmattningen). Oh well.. Nu har jag hämtat ut ett paket åt sambon och är på väg till gymmet för att motionera lite.

Jag rensade utav bara helsike åren innan jag flyttade sist. Och sen lite till inför flytten. Det hjälpte mycket att jag flyttade till huset bredvid också - jag och sambon bar helt enkelt grejerna själva, inget lastande i bil/släp - men det var ändå väldigt skönt att det inte var så mycket grejer att flytta! Hade inte många möbler heller (sängen åkte ut, utsliten och väldigt gammal..), den biten lär vara väldigt annorlunda vid nästa flytt..
Haha. Avkomman flyttade i sin stad. Från en liten etta. Merparten gick att ta i en bil. Det enda stora var soffan. Den bar några starka vänner.
Vore kul att ha sett det. Ett gäng unga, killar bärande på en soffa genom stan.

Har varit på jobbintervju. Vi får se hur det går, men bara att bli kallad till intervju för den här rollen i en sån här organisation vill jag se som en enorm bedrift. Jag har jobbat hårt på egen hand de senaste åren. Kvällar, helger, läst, lärt mig, gått en kvällsutbildning. Dessutom gick intervjun bra trots att jag har varit väldigt nervös. Så, en klapp på axeln på mig själv helt oavsett vad som händer nu.

Har varit på jobbintervju. Vi får se hur det går, men bara att bli kallad till intervju för den här rollen i en sån här organisation vill jag se som en enorm bedrift. Jag har jobbat hårt på egen hand de senaste åren. Kvällar, helger, läst, lärt mig, gått en kvällsutbildning. Dessutom gick intervjun bra trots att jag har varit väldigt nervös. Så, en klapp på axeln på mig själv helt oavsett vad som händer nu.
Härligt! Hoppas det går vägen för dig!
Men bra jobbat att komma till intervju. 😊👍

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 709
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 513
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 350
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Valp 2025