Kräsna kattee=svindyrt........Det är vad maten som min katt äter kostar, ish (239-279:- för 12st påsar á 85g).
Edit: Veterinärfoder = svindyrt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kräsna kattee=svindyrt........Det är vad maten som min katt äter kostar, ish (239-279:- för 12st påsar á 85g).
Edit: Veterinärfoder = svindyrt.
Det har väl inte med att göra om de är kräsna utan om att de behöver det.Kräsna kattee=svindyrt........
Nu var det våra katter som jag menade var kräsna. Så de behöver inte äta svindyrt mat.Det har väl inte med att göra om de är kräsna utan om att de behöver det.![]()
En till film man skall undvika alltså.Kollar på "galoppvärldens hemligheter" blir illamående över skiten
Dokumentär ingen filmEn till film man skall undvika alltså.
Nja dels känner jag inte att jag bor så att jag är bekväm med det. Och sen är sovrummet egentligen ett förråd som jag (och många andra som bor här) har gjort till sovrum och det är långt i från fönstret.
Kollar på "galoppvärldens hemligheter" blir illamående över skiten
Spelat ju en del roll när man ska köpa täcke till hästen så jag tycker han har en liten poängTittar på gårdagens världscupshoppning och har just haft en mycket underhållande diskussion med min man som var helt chockad över att man bara mäter höjden på hästar, aldrig längden. Jag försökte förklara att det liksom inte spelar så stor roll, men han köpte det inte riktigt... Tänk så mycket de inte vet, de där icke-hästmänniskorna![]()
Det är ju väldigt många ickehästmänniskor som tror att ponnyer är hästbarn.Tittar på gårdagens världscupshoppning och har just haft en mycket underhållande diskussion med min man som var helt chockad över att man bara mäter höjden på hästar, aldrig längden. Jag försökte förklara att det liksom inte spelar så stor roll, men han köpte det inte riktigt... Han blev också ganska förvånad när jag berättade att den huvudsakliga skillnaden på en häst och en ponny, rent generellt, är storleken (ja, alltså höjden då ja). Av hans förvåning att döma verkar han ha trott att de är två olika arter, i princip... Tänk så mycket de inte vet, de där icke-hästmänniskorna![]()
Det finns anpassade sulkys för extra långa hästar ju.Spelat ju en del roll när man ska köpa täcke till hästen så jag tycker han har en liten poäng
Och det är väl också relevant vid körning och även trav där man ibland hör kusken säga att hästen slog i vagn och galopperade
Ja men då är ju vagnen för nära hästen antar jag
Förut mätte man höjden bakom sadeln nte manken