Vad gör vi? Del CIX

Hemma hos en vän och slappar. Som vanligt alltså.
Suttit och skissat på en film jag tänkt på senaste dagarna, kommer bli urflippad. Men blir spännande att höra vilka associationer den kan ge. Om jag nu får tag på en skådespelare till den som passar.
 
Sålde en tavla och köpte ett par jeans och en blus för pengarna.
Men hur stoppar man in blusen snyggast i brallorna?:angel:
Det är jeans med hög midja o de sitter som ett smäck så jag vill liksom få in midjan lite genom att stoppa in blusen fram?
Bra eller dålig ide?
 
Hälsat på hos en kompis och hans katter, cyklade dit i ösregn, hem i duggregn. När jag kom hem gick min katt, som legat inne hela dagen, ut, så nu får jag sitta uppe och vänta på honom så han slipper vara ute hela natten.
 
Dagens insikt. Skär aldrig målarduk efter en krogrunda

4E4703E5-F690-47D1-A51B-2224EA1932B8.webp
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp