Vad gör vi? Del CIX

Hemma hos en vän och slappar. Som vanligt alltså.
Suttit och skissat på en film jag tänkt på senaste dagarna, kommer bli urflippad. Men blir spännande att höra vilka associationer den kan ge. Om jag nu får tag på en skådespelare till den som passar.

Sålde en tavla och köpte ett par jeans och en blus för pengarna.
Men hur stoppar man in blusen snyggast i brallorna?:angel:
Det är jeans med hög midja o de sitter som ett smäck så jag vill liksom få in midjan lite genom att stoppa in blusen fram?
Bra eller dålig ide?

Hälsat på hos en kompis och hans katter, cyklade dit i ösregn, hem i duggregn. När jag kom hem gick min katt, som legat inne hela dagen, ut, så nu får jag sitta uppe och vänta på honom så han slipper vara ute hela natten.

Dagens insikt. Skär aldrig målarduk efter en krogrunda

4E4703E5-F690-47D1-A51B-2224EA1932B8.webp

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
809
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 791
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka