Vad gör vi? Del CIX

Vi såg alpackor på en julmarknad nyss. Jag köpte ursköna sockor av alpacka. Mjuka och gosiga och inte så stickiga som viss ull!
De var så söta så jag avled nästan. Vi vill båda ha alpackor! Ååååh, villvillvill!
/ska inte och hinner inte

Ja jag skulle också kunna tänka mig att ha alpackor! Men jag har inte tiiiiid… :cautious:
 
Har julpyntat på jobbet idag. Chefen var väääääldigt tydlig med att han inte ville ha något pynt hos sig, sen låste han kontoret (vilket han aldrig gör annars) och drog hem för dagen.

Vad chefen inte vet är att jag har en egen nyckel till hans kontor, jag har en nyckel till min dörr som även passar i hans lås. Imorgon kommer han att bli välkomnad av en rosa adventsljusstake och tre tomtar på skrivbordet. Dörren är fortfarande låst, ingen åverkan syns på låset och mina kollegor har lovat att de vid utfrågning inte kommer ha en aaaaning om hur julsakerna hamnade där inne.

Siktar på att bli arbetslös lagom till första december! 💪
 
Så, om-möblerat :) Funderade på att ta ner lite gamla möbler från kattvinden men kom på att jag hellre vill ha en stor växt där istället :)
 
Hinner inte just nu någon av oss. Men tror inte sambon är svårövertalad när vi väl får mer tid. Det är nog jag som bromsar mest isf. :laugh:

Mannen som impulsköpte en sportbil liksom.. Skulle köpa en jobbil och kom hem med två. Innan mMina idiotinköp är betydligt billigare än så.
Denna dag började ju onekligen bra. Mastodont jul-lunch på Hallwylska palatset. Rullade typ hem och har precis sålt en tavla. Ryktet börjar gå ang min nya karriär 😅

Grattis till försäljningen! :banana:
Vilken av dem blev det?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp