Är i Kristanstad och har precis ätit hamburgare till frukost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt skumt!Visa bifogad fil 40462
Vad fan vad det skummar!
tvättade en nätkorg. så den agerade nog som en visp!Väldigt skumt!
Maken är hemma med barnen idag och jag har ju hemmakontor. Vi har precis ätit lunch och jag går upp för att fortsätta jobba, stänger dörren och sätter mig. Smsar sen till honom att han får tända i pannan för det är kyligt här uppe. Får tillbaka att vi bor inte i ett slott utan jag kan prata med honom
När maken sitter hemma och jobbar kan det hända att jag ibland smsar honom typ "Kaffe!" eller liknande när bebis somnat på mig och jag blir sugen.
Måste säga att servicen här i slottet är rätt okej!
En order är en orderFör nån vecka sen fick jag sms från min chef som typ beordrade mig att skaffa alpackor Han vill ha men bor i bostadsområde och hans fru är superallergisk så då tyckte han att jag skulle skaffa så han kunde komma hit och klappa haha.
Jag köpte en jultröja till hunden där hemma jag också! Den var så fin ju
För nån vecka sen fick jag sms från min chef som typ beordrade mig att skaffa alpackor Han vill ha men bor i bostadsområde och hans fru är superallergisk så då tyckte han att jag skulle skaffa så han kunde komma hit och klappa haha.
Du kan ju dock också säga att det var en order från chefenVi såg alpackor på en julmarknad nyss. Jag köpte ursköna sockor av alpacka. Mjuka och gosiga och inte så stickiga som viss ull!
De var så söta så jag avled nästan. Vi vill båda ha alpackor! Ååååh, villvillvill!
/ska inte och hinner inte