Vad gör vi? Del CIX

20191127_111542.webp

Vad fan vad det skummar!
 
Har skrivit lite på grupparbetet vilket är fel prioritering för det hinner jag göra lite på måndag och tisdag efter tentan på måndag till vilken jag borde plugga nu. Stenhårt. Fått fart på brasan iaf. Yay.
 
Jag har diskat och lagat k*ttbullar att ha redo i veckan. :) Plus lagat och ätit lunch.

Nu fortsätta på The Heart Guy med kaffe eller te och sen ta tag i att färga håret!
 
Maken är hemma med barnen idag och jag har ju hemmakontor. Vi har precis ätit lunch och jag går upp för att fortsätta jobba, stänger dörren och sätter mig. Smsar sen till honom att han får tända i pannan för det är kyligt här uppe. Får tillbaka att vi bor inte i ett slott utan jag kan prata med honom 😂
 
Maken är hemma med barnen idag och jag har ju hemmakontor. Vi har precis ätit lunch och jag går upp för att fortsätta jobba, stänger dörren och sätter mig. Smsar sen till honom att han får tända i pannan för det är kyligt här uppe. Får tillbaka att vi bor inte i ett slott utan jag kan prata med honom 😂

När maken sitter hemma och jobbar kan det hända att jag ibland smsar honom typ "Kaffe!" eller liknande när bebis somnat på mig och jag blir sugen. :angel:

Måste säga att servicen här i slottet är rätt okej! :cool:
 
När maken sitter hemma och jobbar kan det hända att jag ibland smsar honom typ "Kaffe!" eller liknande när bebis somnat på mig och jag blir sugen. :angel:

Måste säga att servicen här i slottet är rätt okej! :cool:

Haha ja det är inte första gången vi smsat till varann om han varit hemma när jag jobbar 😅 Nu har vi ju hyfsat stort hus och hade jag suttit och ropat på honom från min plats med stängd dörr hade han inte hört mig om han inte varit på övervåningen. Och som sagt, jag hade precis satt mig och kände att det var lättare att smsa än att gå upp igen :angel:
 
För nån vecka sen fick jag sms från min chef som typ beordrade mig att skaffa alpackor 😂 Han vill ha men bor i bostadsområde och hans fru är superallergisk så då tyckte han att jag skulle skaffa så han kunde komma hit och klappa haha.

Vi såg alpackor på en julmarknad nyss. Jag köpte ursköna sockor av alpacka. Mjuka och gosiga och inte så stickiga som viss ull!
De var så söta så jag avled nästan. Vi vill båda ha alpackor! Ååååh, villvillvill!
/ska inte och hinner inte
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp