Vad gör vi? Del CCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tomtegröt och saftsoppa var inte dumt till frukost 😍. Minsann soligt ute nu 😍 men pållan får vilodag då jag lyckats få ont i halsen, känner mig ju piggare nu än tidigare I veckan när halsen endast var lite tjärv men men, det ger sig nog det med vartefter ☺️.

Nu ska jag sätta igång och baka fyra sorters julgodis och då bland annat för första gången göra lakritsknäck med lakritspulver jag fick av @Ninnurur förra secret santa och lite svart karamellfärg 😃

Blir spännande att se vad Freya säger. Hon kan vara lite misstänksam ibland
Eller så kastar hon sig på honom och bara : jag älskar dig!!!😂😂
Hon verkar lite reserverad mot män, men kvinnor verkar vara annorlunda, märkligt nog. Men hon vänjer ju sig tänker jag, när hon ser att jag inte är reserverad och att han ska följa med oss hem ovanpå allt :D Han får väl muta med godis annars, tror hon har svårt att säga nej till godis, den hunden! :angel1:

Han kommer kvart över 9 i morgon med tåget så ska möta honom på stationen, sedan träffa en person jag ska köpa en julklapp till en av mina barn av och så åker vi hem igen.

Vi ska fixa lite med julmat och så i morgon så blir ju lite som står på schemat utöver det vanliga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 803
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 599
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 161
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen?
2 3
Svar
50
· Visningar
1 289
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka