Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvättar, eldar och sitter och njuter av tända ljus i rummet. Och min fina stämingsfulla julgran ! Skönt att regn och blåst är borta!
Haha. Tycker att det är så roligt att du känner som jag inför lönen.Imorgon kommer lönen!
Hon verkar lite reserverad mot män, men kvinnor verkar vara annorlunda, märkligt nog. Men hon vänjer ju sig tänker jag, när hon ser att jag inte är reserverad och att han ska följa med oss hem ovanpå allt Han får väl muta med godis annars, tror hon har svårt att säga nej till godis, den hunden!Blir spännande att se vad Freya säger. Hon kan vara lite misstänksam ibland
Eller så kastar hon sig på honom och bara : jag älskar dig!!!
Lycka till!Ska ge mig ut en sista handlingsrunda. Giv mig styrka.
Vi fick lön redan i fredags. Min arbetsgivare betalar alltid ut lönen tidigare till jul. Det är omtänksamt, tycker jag!Imorgon kommer lönen!
Vi fick lön redan i fredags. Min arbetsgivare betalar alltid ut lönen tidigare till jul. Det är omtänksamt, tycker jag!
Här tycker man att 23 är före jul.Vi fick lön redan i fredags. Min arbetsgivare betalar alltid ut lönen tidigare till jul. Det är omtänksamt, tycker jag!
Vi fick lön redan i fredags. Min arbetsgivare betalar alltid ut lönen tidigare till jul. Det är omtänksamt, tycker jag!
Inte jag heller egentligen, men gillar omtanken!Jag fick välja (jag är enda anställda och det mesta är rätt flexibelt ) men valde 23:e för jag behöver verkligen inte pengarna tidigare, jag handlar inget speciellt till jul.
Inte jag heller egentligen, men gillar omtanken!
Hemskt... galet skönt att slippa ut och j*vlas då.Absolut, och behöver en de pengarna inför jul så kan en ju undvika mycket stress om de betalar ut tidigare. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att vara i Falun/Borlänge imorgon när de allra flesta får lön...
Hemskt... galet skönt att slippa ut och j*vlas då.