Vad gör vi? Del CCVI

Tomtegröt och saftsoppa var inte dumt till frukost 😍. Minsann soligt ute nu 😍 men pållan får vilodag då jag lyckats få ont i halsen, känner mig ju piggare nu än tidigare I veckan när halsen endast var lite tjärv men men, det ger sig nog det med vartefter ☺️.

Nu ska jag sätta igång och baka fyra sorters julgodis och då bland annat för första gången göra lakritsknäck med lakritspulver jag fick av @Ninnurur förra secret santa och lite svart karamellfärg 😃

Blir spännande att se vad Freya säger. Hon kan vara lite misstänksam ibland
Eller så kastar hon sig på honom och bara : jag älskar dig!!!😂😂
Hon verkar lite reserverad mot män, men kvinnor verkar vara annorlunda, märkligt nog. Men hon vänjer ju sig tänker jag, när hon ser att jag inte är reserverad och att han ska följa med oss hem ovanpå allt :D Han får väl muta med godis annars, tror hon har svårt att säga nej till godis, den hunden! :angel1:

Han kommer kvart över 9 i morgon med tåget så ska möta honom på stationen, sedan träffa en person jag ska köpa en julklapp till en av mina barn av och så åker vi hem igen.

Vi ska fixa lite med julmat och så i morgon så blir ju lite som står på schemat utöver det vanliga.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 040
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 254
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 424
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka