Var där nyss!Gudars ja Särbon är på väg hem nu och ska in på Willys i Sundsvall samt in på Birsta och det lär inte vara lite folk där...
Oväntat lugnt och stilla. Men kanske kommit dit en massa folk nu efter lunch iofs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var där nyss!Gudars ja Särbon är på väg hem nu och ska in på Willys i Sundsvall samt in på Birsta och det lär inte vara lite folk där...
Var där nyss!
Oväntat lugnt och stilla. Men kanske kommit dit en massa folk nu efter lunch iofs.
Om jag behöver något mer så blir det på julaftons morgon. Då brukar det vara rätt lugnt !Absolut, och behöver en de pengarna inför jul så kan en ju undvika mycket stress om de betalar ut tidigare. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att vara i Falun/Borlänge imorgon när de allra flesta får lön...
Birsta city och coop.Willys eller Birsta?
Han är alltid in på Willysen vid bron men han ville ha en manuell delikatessdisk också och då är det ju Maxi eller Stora Coop på Birsta som är enklast.
Det var galet i Birsta redan igår... önskar han frid i sinnet och måtte han ha mycket tålamodGudars ja Särbon är på väg hem nu och ska in på Willys i Sundsvall samt in på Birsta och det lär inte vara lite folk där...
Det var galet i Birsta redan igår... önskar han frid i sinnet och måtte han ha mycket tålamod
Då tackar du nej, har lärt mig att det är ganska skönt att använda det ordetAmbivalent. Har blivit tillfrågad om jobb inatt. Vill egentligen inte men vill såklart hjälpa mina VB-kollegor.
Var nere på lokala ica halv elva, tvärlugnt.Om jag behöver något mer så blir det på julaftons morgon. Då brukar det vara rätt lugnt !
Jag har laddat med öronpluttar till imorgon på jobbet ja. Allt klirr av flaskor gör en galen efter några timmar. Förväntar mig kaos.Har särbon i örat och han är på Maxi... dvs det låter illa i mitt öra just nu