Vad gör vi? Del CCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skinkan star i ugnen ... I ar ska jag se om jag kan "angkoka" den. Jag skulle ocksa ha gjort rodkal, rodbets sallad, eller nagot annat kul, men jag var aldeles slut nar jag kom hem fran besok hos slaktaren och costco (och costco hade inte ens det jag akte dit for). :cautious:
Naja, det ar en dag i morgon ocksa ... jag kan nog gora en del da ocksa. Det vore dock bra om jag kunde gora en sak till i eftermiddag sa jag slapp ha det over mig i morgon.

Pratade med sonen som kommer, han verkade vara lite "mammig", alltid trevligt när han är det, blir fina tänkande samtal med honom!
Vi planerade lite inför hans vecka här också.
Blir spännande att se vad Freya säger. Hon kan vara lite misstänksam ibland
Eller så kastar hon sig på honom och bara : jag älskar dig!!!😂😂

Skinkan star i ugnen ... I ar ska jag se om jag kan "angkoka" den. Jag skulle ocksa ha gjort rodkal, rodbets sallad, eller nagot annat kul, men jag var aldeles slut nar jag kom hem fran besok hos slaktaren och costco (och costco hade inte ens det jag akte dit for). :cautious:
Naja, det ar en dag i morgon ocksa ... jag kan nog gora en del da ocksa. Det vore dock bra om jag kunde gora en sak till i eftermiddag sa jag slapp ha det over mig i morgon.
Stressa inte ihjäl dig, speciellt med tanke på hjärtinfarkten!!

Tänkte vara lite före i tidsplanen och packade inför julen. Kom på att det är först på tisdag vi ska åka, inte imorgon. Jaja, då har jag packat i tid i alla fall. Kommer få packa upp en del grejer igen, men så får det vara.

Vill egenligen åka redan imorgon, men ingen bil :meh: Pappa har erbjudit sig att hämta oss (det är bara ca två mil) men det blir så bökigt med barnstol och allt.

Vaknade 6:30. Lite onödigt.
Drömt störiga drömmar.
Ätit frukost och druckit första kaffet.
Ute är det sex plusgrader och jag är nöjd.

Vaken sedan några timmar. Sonen är pigg igen (peppar peppar!) och jag planerar en blixtvisit på granngården för inköp av spån eftersom snön och regnet förvandlat hönsgården till geggamojja. :cautious:

Känns helt overkligt att det är julafton om två dagar. Att 2024 är slut om 1,5 vecka… 😨

Vaken sedan några timmar. Sonen är pigg igen (peppar peppar!) och jag planerar en blixtvisit på granngården för inköp av spån eftersom snön och regnet förvandlat hönsgården till geggamojja. :cautious:

Känns helt overkligt att det är julafton om två dagar. Att 2024 är slut om 1,5 vecka… 😨
Känns overkligt här med. Grönt är fint men inte just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 804
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 599
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 161
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen?
2 3
Svar
50
· Visningar
1 289
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka