Vi skippade julfilmer och kollade på Beetlejuice Beetlejuice. Jag är glad att vi inte kostade på oss den på bio om jag säger såVi gav två julfilmer ett försök. Den första fick vi stänga av, båda två skämdes för mycket. Den var cringe som fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi skippade julfilmer och kollade på Beetlejuice Beetlejuice. Jag är glad att vi inte kostade på oss den på bio om jag säger såVi gav två julfilmer ett försök. Den första fick vi stänga av, båda två skämdes för mycket. Den var cringe som fan
Blir spännande att se vad Freya säger. Hon kan vara lite misstänksam iblandPratade med sonen som kommer, han verkade vara lite "mammig", alltid trevligt när han är det, blir fina tänkande samtal med honom!
Vi planerade lite inför hans vecka här också.
Stressa inte ihjäl dig, speciellt med tanke på hjärtinfarkten!!Skinkan star i ugnen ... I ar ska jag se om jag kan "angkoka" den. Jag skulle ocksa ha gjort rodkal, rodbets sallad, eller nagot annat kul, men jag var aldeles slut nar jag kom hem fran besok hos slaktaren och costco (och costco hade inte ens det jag akte dit for).
Naja, det ar en dag i morgon ocksa ... jag kan nog gora en del da ocksa. Det vore dock bra om jag kunde gora en sak till i eftermiddag sa jag slapp ha det over mig i morgon.