Vad gör vi? Del CCVI

Borde gå och borsta tänderna och hoppa i säng men jag har fastnat i soffan och slöläser här. Är rätt törstig så det kanske får rull på mig.

Skinkan star i ugnen ... I ar ska jag se om jag kan "angkoka" den. Jag skulle ocksa ha gjort rodkal, rodbets sallad, eller nagot annat kul, men jag var aldeles slut nar jag kom hem fran besok hos slaktaren och costco (och costco hade inte ens det jag akte dit for). :cautious:
Naja, det ar en dag i morgon ocksa ... jag kan nog gora en del da ocksa. Det vore dock bra om jag kunde gora en sak till i eftermiddag sa jag slapp ha det over mig i morgon.

Pratade med sonen som kommer, han verkade vara lite "mammig", alltid trevligt när han är det, blir fina tänkande samtal med honom!
Vi planerade lite inför hans vecka här också.
Blir spännande att se vad Freya säger. Hon kan vara lite misstänksam ibland
Eller så kastar hon sig på honom och bara : jag älskar dig!!!😂😂

Skinkan star i ugnen ... I ar ska jag se om jag kan "angkoka" den. Jag skulle ocksa ha gjort rodkal, rodbets sallad, eller nagot annat kul, men jag var aldeles slut nar jag kom hem fran besok hos slaktaren och costco (och costco hade inte ens det jag akte dit for). :cautious:
Naja, det ar en dag i morgon ocksa ... jag kan nog gora en del da ocksa. Det vore dock bra om jag kunde gora en sak till i eftermiddag sa jag slapp ha det over mig i morgon.
Stressa inte ihjäl dig, speciellt med tanke på hjärtinfarkten!!

Tänkte vara lite före i tidsplanen och packade inför julen. Kom på att det är först på tisdag vi ska åka, inte imorgon. Jaja, då har jag packat i tid i alla fall. Kommer få packa upp en del grejer igen, men så får det vara.

Vill egenligen åka redan imorgon, men ingen bil :meh: Pappa har erbjudit sig att hämta oss (det är bara ca två mil) men det blir så bökigt med barnstol och allt.

Vaknade 6:30. Lite onödigt.
Drömt störiga drömmar.
Ätit frukost och druckit första kaffet.
Ute är det sex plusgrader och jag är nöjd.

:cautious: :cautious: julafton på tisdag och vi är sjuka.
Vad tusan, vi har varit sjuka till och från hela hösten. Nu kunde vi väl fått vara friska alla fall

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 035
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 249
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 418
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
288
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka