Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt pucko till make köpte en bil utan vinterdäck Lycka till att få tag i däck i rätt storlek innan jul. Och vi behöver två bilar.
Nämnde jag att han är ett pucko?
Ja, jag borde åkt med.. men det kändes dumt att ta två bilar.. Jag sa till honom innan han åkte, köp inte om det är minsta fel. Och det var ju en hel del fel. Varför köper man en bil med fel?! Och utan vinterdäck?Jag tankte namna att du kanske skulle ha varit med och tittat pa bilen da det ju blev nagot fel sist han kopte bil sjalv.
Jag horde pa nyheterna for ett tag sedan att har hos oss hanterar USPS (United States Postal Services) mellan 800 million and 1 billion paket under December. Av dem kommer ungefar 1% inte fram, eller inte fram i tid, oftast for att addressen inte ar correct. Jag ar sa himla imponerad av hur val posten funkar har.
Jag ar nyss vaken och sitter med en kopp tea ... sa fort jag vaknat helt och hallet ska jag aka och hamta skinkan och stoppa in den i ugnen sa fort jag kommer hem. Men jag stannar nog till pa vagen hem pa costco och koper ost och en filee Atlant lax och lagger in den gravad i gin och tonic. Det ar en sa spannande gravning tycker jag
Om man ska över på ett övergångsställe med cykel och väljer att cykla, så har man som cyklande väjningsplikt mot både gående och bilar/andra fordon.Vilket otrevligt svar! Varför inte vara tacksam att ingen värre olycka inträffade utan att behöva känna behov av att vara en bessewisser! Det är inte olagligt att cykla över övergångsställen, olämpligt ja, men inte olagligt.
Ja, jag borde åkt med.. men det kändes dumt att ta två bilar.. Jag sa till honom innan han åkte, köp inte om det är minsta fel. Och det var ju en hel del fel. Varför köper man en bil med fel?! Och utan vinterdäck?
Jag är inte nådigt arg på honom nu
Nej det är inte olagligt men den som cyklar över har faktiskt väjningsplikt även mot bilarna.Vilket otrevligt svar! Varför inte vara tacksam att ingen värre olycka inträffade utan att behöva känna behov av att vara en bessewisser! Det är inte olagligt att cykla över övergångsställen, olämpligt ja, men inte olagligt.