Vad gör vi? Del CCVI

Godmiddag!!! Ledig dag och tydligen ansåg kroppen att det var morgon klockan 4. Gick upp när sambon åkte till jobbet. Tvättmaskinen startad. Diskmaskin upplockad och i plockad och startad. Nu tekopp nr2 och sedan fixa lite surdegs bröd.

Sömnlös natt då sonens feber utvecklades till magsjuka. 🫠🫠🫠
Så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men förhoppningsvis kan jag slumra på soffan någon timme senare, när krökningarna lugnar ned sig för honom.

Ute har det snöat, riktigt hur mycket vet jag inte men eftersom det ska blir 4° och regn imorgon så känns det irrelevant. 😕

Vaken mer eller mindre sen 23 igår och sambon undrar varför jag är grinig... Jo kanske gör att du gick ut och lade dig på soffan så jag fick ha Marodören själv i sängen och därmed var tvungen att ha koll på två kanter...

Mvh snortrött och har 100000 saker att göra idag

Snö ute! :D Jag ska iväg till jobbet om en stund, men först ska jag ut med hundarna och kameran i hopp om att få till några fina foton. Lite mörkt ute fortfarande bara... Blir lite tight med tid så jag ska förbereda mig så mycket som möjligt inför jobbet nu och hoppas att det hinner ljusna tillräckligt för att bli bra. Det ska visst regna bort snart. Senare idag borde jag ringa en vän som bor tillräckligt långt norrut för att ha rejält med snö och fråga henne om hon vill ha besök under tiden jag har något som liknar semester.

Drömt mycket. Inte mardrömmar men drömmar som stört sömnen.
Vaknade med huvudvärk och ångest.
Ätit frukost och druckit första koppen kaffe.
Sen ska jag jogga en runda men det är säkert halkigt.

Idag ska maken åka och kolla på en bil. Renault Kangoo med fem säten. Hoppas den är bra. Jag är tveksam men han verkar övertygad. Nåja, det blir säkert bra.

Strax Melodikrysset med mor och far. Min lillebror kommer idag, vi ses typ två gånger om året eller nåt sånt så det ska bli kul!

Kylskåpet är påfyllt :up:! Jag har precis ätit en andra frukost bestående av grov macka med kalvsylta och rödbetssallad :d. Nu ska jag strax köra iväg till föräldrarna och hjälpa till med knäck, struvor och lite annat julgodis.

Kylskåpet är påfyllt :up:! Jag har precis ätit en andra frukost bestående av grov macka med kalvsylta och rödbetssallad :d. Nu ska jag strax köra iväg till föräldrarna och hjälpa till med knäck, struvor och lite annat julgodis.
Jag borde också äta frukost. Drack bara kaffe och åkte sen till affären. Kanske jag skulle ta mig ett julknäcke? 😁

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 025
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 241
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 409
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
283
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka