Äntligen hemma efter jobbet och stallet. Nu ska jag duscha och sen äta kvällsmat innan jag parkerar i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Normalt har vi nu ridskolan på onsdagar.Kan förstå dig
Ja jag gillade att jobba helgDet här med att jobba helger är rätt nytt för mig, jobbade ju inom skolan förut. Men numera tycker jag nästan bäst om att jobba helg. Det här blir dock första gången jag jobbar självaste julafton.
Jag tror Megara vill ha om du inte vill ha …Försöker ju äta upp frysen, så tog ut mer kyckling (klubbor) och ska gnugga. Definitivt det enklaste och snabbaste sättet att tillaga det. Men tja, lite trött på kyckling. Jaja, det går nog ner.
Godispåse i skafferiet?? Här hinner de aldrig så långt som till skafferiet.Om jag tänker riktigt riktigt mycket på godispåsen i skafferiet, kan den tänkas hoppa hit till soffan då?
irn bru?Barnvakteriet avklarat! Alla överlevde med popcorn, cola och irn bru... och bedrövliga julfilmer! Jag fick genomlida lite drygt första halvan av The Holiday och trots att jag lovade att jag skulle ladda ned och titta klart hemma tror jag att jag avstår.
En skottsk nationaldryck typ. Supersöt och orange. Jag valde cola.irn bru?
Vita lögner är en bra påfund Jag har nog sett den en gång i tiden, påbörjade en julfilm den 1 december och har inte ens sett halva, tänkte jag skulle se en om dagen fram till julafton som en kalender. Det gick inte, var för smörigt och dåligt
Tittar istället på mord (Seven och Prisoners tex) och dokumentärer (någon om Jessica Chambers vad den nu kan ha hetat), La Palma (helt ok) och fler som jag inte minns i skrivande stund.
Med det namnet hade jag också valt cola Låter ju farligtEn skottsk nationaldryck typ. Supersöt och orange. Jag valde cola.
Det funkar! Och jag tänker att egentligen är väl smörigt och smådåligt hela poängen med julfilmer, men just den här orkade jag inte trots att jag gillar castingen i stort.
Vi satt dock igenom en animerad film från Netflix som var rätt söt.
Seven är ett bra val,men inte särskilt julig. Jag brukar bli fast i Youtube och borde se fler filmer.