Men är övergångsstället kombinerat? Annars får du gå eller cykla där cyklar ska passera.Det är cykelväg på båda sidor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är övergångsstället kombinerat? Annars får du gå eller cykla där cyklar ska passera.Det är cykelväg på båda sidor.
Varför läste jag TrikåväderTråkväder och tydligen fortsatt ett tag till tyvärr, hoppas verkligen det vänder snarast och blir ihållande tjäle och snö så hagmarkerna inte blir förstörda inför kommande sommar....Och för mer julfeeling men suttit nu på förmiddagen framför braskaminen och slagit in julklappar så nu är det nästan helt klart, mysigt.
Varför läste jag Trikåväder
Vad ÄR ens Trikåväder![]()
En ypperligt bra anledning!Funderar på om jag ska öppna lilla flaskan med bubbel som står i kylen då jag betalat av billånet idag![]()
Fick mat från ICA så fick också fixa och dona i kyl och frys för att få in allt. Har inte satt in allt i skafferiet ännu dock... och en kantarellpizza väntar på att hamna i ugnen. Var på Lidl för att köpa billigt smör, visserligen valios men bättre med 39,90 än 64 kr för 500 gram. Valio har inte extrasaltat vilket jag föredrar. Men hittade danska småkakor på Lidl och ägg till rabatterat pris pga kort datum så köpte det också.Hemma igen efter besök på tre loppisar, en stor pysselbutik, Ica, biltema och RekoringNu ska jag styra upp situationen i kyl och frys så att julmat får plats och sen kanske jag orkar sätta en deg också.
Det låter som en utmärkt anledning att bubbla!Funderar på om jag ska öppna lilla flaskan med bubbel som står i kylen då jag betalat av billånet idag![]()
Jösses! Vilken energiHemma igen efter besök på tre loppisar, en stor pysselbutik, Ica, biltema och RekoringNu ska jag styra upp situationen i kyl och frys så att julmat får plats och sen kanske jag orkar sätta en deg också.