Fantastiskt. Vet att det är "fel" men jag älskar de här plusgraderna20 december
Visa bifogad fil 159127
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt. Vet att det är "fel" men jag älskar de här plusgraderna20 december
Visa bifogad fil 159127
Jag hade gärna varit Björns pensionat om jag hade bott på rätt ställe!Skjutsat Björn till sitt pensionat, känns inte så bra. Han är två år gammal nu, så känns jobbigt att lämna bort honom med stressen och allt det innebär.
Men ja, stressen det innebär att ta med honom 80 mil norrut är värre.
Nu har jag jullov!
Härligt!!JULLOV!!
Samma här,äntligen sol och den lyser så ögonen gråter.Varit ute och gått en långpromenad i solen jättefint väder här!
Härligt! Med sol alltså. Det känns genast mycket bättre.Samma här,äntligen sol och den lyser så ögonen gråter.
Äh inget är rätt eller fel. Alla tycker olika. Detta är perfekt tycker jag. Förutom att hagen är en djup gyttjepöl. Men hellre det än is.Fantastiskt. Vet att det är "fel" men jag älskar de här plusgraderna
Helt okej att känna sig besviken! Vi fick en tröja med företagets logga på. Liksom: yey, en reklamgrej?Nyligen hemkommen från sista arbetsdagen för i år. Vi hade kvartalsmöte och fick julklapp. Fick en helt ok avslutning på en stressig vecka. Valde att öppna julklappen när jag kom hem och jag känner mig faktiskt besviken. Även otacksam eftersom alla inte får julklappar från sin arbetsgivare. Men liksom.. ett paket med diverse mögliga ostar och konstiga korvar. Kommer behöva ge bort alltihop och det är jag garanterat inte ensam om. Nu dusch och säng.