Vad gör vi? Del CCVI

På jobb. har en ganska bra dag trots att jag är otroligt sliten. Ska bli så skönt att at det lite lugnt nu. Är välbehövt då kroppen bråkar med mig.

Gjort något mycket, mycket dumt....

Bokat hopp(mer markträning) med hästen den 5-+6 januari :nailbiting: Jaghar inte varit på en riktigt träning på år... inte hästen heller.

Fick ngt ryck och bara det här blir bra. det bokar vi så vi kommer igång.

Jag kommer dö.... hästen kommer dö av lycka..... Eller bara ha ihjäl mig i sina lyckorus. Så vad oroar jag mig för egentligen? Kan ju inte gå mer än åt helvete men jag måste börja nånstans :D

Tråkväder och tydligen fortsatt ett tag till tyvärr, hoppas verkligen det vänder snarast och blir ihållande tjäle och snö så hagmarkerna inte blir förstörda inför kommande sommar....Och för mer julfeeling men suttit nu på förmiddagen framför braskaminen och slagit in julklappar så nu är det nästan helt klart, mysigt 😍.

Nyligen hemkommen från sista arbetsdagen för i år. Vi hade kvartalsmöte och fick julklapp. Fick en helt ok avslutning på en stressig vecka. Valde att öppna julklappen när jag kom hem och jag känner mig faktiskt besviken. Även otacksam eftersom alla inte får julklappar från sin arbetsgivare. Men liksom.. ett paket med diverse mögliga ostar och konstiga korvar. Kommer behöva ge bort alltihop och det är jag garanterat inte ensam om. Nu dusch och säng.
Helt okej att känna sig besviken! Vi fick en tröja med företagets logga på. Liksom: yey, en reklamgrej? :cautious:

Känns så värdelöst att de köper grejer som kommer förbli oanvända. Går inte ens att re-gifta, för vem vill ha en reklamtröja? 🤷🏻‍♀️

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 016
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 235
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 404
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
281
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka