Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var söker du och vad?Så hör hyresvärden av sig såklart. Fan också. Hur ska jag hitta ett boende?!
Försökt prata med verkstad och försäkringsbolag samtidigt som jag hämtat barnen, släpat dubbelvagn med trasigt hjul i regnet, försökt komma på vad vi ska äta inne på affären samtidigt som dottern har sammanbrott över att vi inte ska köpa marmelad och ett bud ringer över att ingen är på kontoret och tar emot. Bilen blev dubbelt så dyr och har en känsla av att vi blir blåsta, och barnen har turats om med sammanbrott sen vi kom hem och det är makaroner på hela golvet, skar mig i handen och plötsligt plingar det på dörren för just det.. svärfar skulle ju komma idag. Är helt svettig och känner att jag inte har hunnit tänka en hel tanke idag.
Jag har varit snorig sen början på november. Helt hopplöst.Varit dålig en vecka snart, det räcker gott och väl
... Ett paket med diverse mögliga ostar och konstiga korvar. ....
De brukar vara rätt vällagrade den sortens produkter, så eftersom de är oöppnade hade jag inte haft något problem med att äta (men skulle förvara dem i kylen från och med nu).Jag lämnade paketet framme under natten eftersom jag antog att det skulle hålla sig eftersom det stod framme på jobbet hela dagen och kvällen. Sambon läste på förpackningarna nyss att de ska stå i kylskåp. Är de dåliga nu och inte går att äta? Någon som vet?
Det känns knepigt att ge bort utan att säga att de behöver vara i kylen. Tänk om jag väntat till julafton som jag tänkt från början. Äter inte sånt själv så har ingen koll.
Misstänkte det, allt ställdes in i kylen imorse. Tack så mycket.De brukar vara rätt vällagrade den sortens produkter, så eftersom de är oöppnade hade jag inte haft något problem med att äta (men skulle förvara dem i kylen från och med nu).