Vad tråkigt att du har det så jobbigtÄnnu en dag utan att ha fått nåt gjort. Lägenheten är en röra men jag orkar inte.
OBS Käcka råd undanbedes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt att du har det så jobbigtÄnnu en dag utan att ha fått nåt gjort. Lägenheten är en röra men jag orkar inte.
OBS Käcka råd undanbedes.
Är det nåt speciellt täckglas? När jag pajade ett sånt för evigheter sen tog jag måtten och gick till ett glasmästeri, fick ett nytt glas för 60 kr. De hade överblivna bitar och skar till en så den passade precis.Min mobil sladd strular så jag måste köpa en ny i morgon
Ska ändå till Biltema efter jobbet, och köpa kanalplast till ett akvarium. Täckglaset till det, pajade i lördags. Och beställa nytt glas är svindyrt
karet är lite speciellt 6 kantigtÄr det nåt speciellt täckglas? När jag pajade ett sånt för evigheter sen tog jag måtten och gick till ett glasmästeri, fick ett nytt glas för 60 kr. De hade överblivna bitar och skar till en så den passade precis.
Var glad för att det är kyligt. När vår kyl havererade har det varit sommar båda gångerna och vi fått vänta en tid på reparatör vilket tagit ett bra tag. 14 dagar/1 månad.Håller på att baka saffransbiscotti till mina närmsta kollegor som de ska få imorgon . Ingen direkt uppdatering på kylskåpet, men det står fortfarande att planerad leverans är imorgon, så det får vi verkligen hoppas!! Trött på att ha "kylskåpet" på trappan...
Krupit ner i sängen. Tittar på en serie på SVT-play. Spörs hur länge jag är vaken.
En dag kvar att jobba.
Har inga problem med muntorrhet dagtid. Det är på natten jag har det. Har även sänkt immunförsvar pga bromsmediciner och det gör att jag ofta får tandköttsinflammationer som är långdragna.Jag äter flera såna mediciner men har inte varit hos tandhygienist sen barndomen.
Får du Xerodent utskrivet?
(Du behöver inte svara).
Självklart hade det kunna varit mycket värre, men det är drygt att inte kunna ha frysvaror hemma, eller att inte kunna laga mat och förvara rester. Speciellt nu vid jul när jag skulle vilja ha julskinka till frukosten! Det är inte kallt nog här för att känna sig säker på att kunna förvara känslig mat som kött..Var glad för att det är kyligt. När vår kyl havererade har det varit sommar båda gångerna och vi fått vänta en tid på reparatör vilket tagit ett bra tag. 14 dagar/1 månad.
Va? Vad händer?Så hör hyresvärden av sig såklart. Fan också. Hur ska jag hitta ett boende?!