Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att det var rätt att köra på dig, men varför cyklade du på ett övergångsställe?Blev påkörd av bil när jag cyklade på övergångsställe, bakhjulet fick en lätt knuff och jag lyckades cykla vidare utan att ens sätta en fot i marken.
Jag brukar cykla för att det går snabbare än att gå. Nu stod både jag och bilen stilla innan jag började ta mig över, det var halt så det gick långsammare än tänkt.Inte för att det var rätt att köra på dig, men varför cyklade du på ett övergångsställe?
Men du ska inte cykla på ett övergångsställe. Om det inte är kombinerat dvs. Är det en art för fotgängare då cyklar du ju dessutom på trottoaren före och efter passagen, dvs ännu mer fel.Jag brukar cykla för att det går snabbare än att gå. Nu stod både jag och bilen stilla innan jag började ta mig över, det var halt så det gick långsammare än tänkt.
Jag gör det gratis!Funderar på vad det skulle kosta att muta någon att gå eftermiddagsrundan med hunden.
Du är välkommen.Jag gör det gratis!
Det är cykelväg på båda sidor.Men du ska inte cykla på ett övergångsställe. Om det inte är kombinerat dvs. Är det en art för fotgängare då cyklar du ju dessutom på trottoaren före och efter passagen, dvs ännu mer fel.