Vad gör vi? Del CCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Messenger_creation_A0BCED29-0332-4B3B-9604-E6B29B9CEDB7.webp
ute och seglar känns det som

Inte för att det var rätt att köra på dig, men varför cyklade du på ett övergångsställe?
Jag brukar cykla för att det går snabbare än att gå. Nu stod både jag och bilen stilla innan jag började ta mig över, det var halt så det gick långsammare än tänkt.

Jag brukar cykla för att det går snabbare än att gå. Nu stod både jag och bilen stilla innan jag började ta mig över, det var halt så det gick långsammare än tänkt.
Men du ska inte cykla på ett övergångsställe. Om det inte är kombinerat dvs. Är det en art för fotgängare då cyklar du ju dessutom på trottoaren före och efter passagen, dvs ännu mer fel.

Har städat badrummet och skurat golvbrunnen.
Tror jag är allergisk mot städning för sen fick jag plötsligt aura med medföljande migrän.
Ett par fritidsbyxor som jag hade beställt levererades till min brevlåda av Postmord. Tyvärr var byxorna alldeles för trånga över knäna. Jag vet att jag har konstig form på benen men kan det inte finnas ett enda par fritidsbyxor med lite mer vidd?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 851
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 599
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 161
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen?
2 3
Svar
50
· Visningar
1 289
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V