Sitter på tåget mot Stockholm, är förhoppningsvis framme om en timme så jag kan byta tåg och åka vidare norrut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket otrevligt svar! Varför inte vara tacksam att ingen värre olycka inträffade utan att behöva känna behov av att vara en bessewisser! Det är inte olagligt att cykla över övergångsställen, olämpligt ja, men inte olagligt.Inte för att det var rätt att köra på dig, men varför cyklade du på ett övergångsställe?
Jävligt dumt dock. Många förutsätter att de haft företräde på ett övergångsställe, även om de cyklar och så kör de bara rakt ut. Ett jäkla otyg.Vilket otrevligt svar! Varför inte vara tacksam att ingen värre olycka inträffade utan att behöva känna behov av att vara en bessewisser! Det är inte olagligt att cykla över övergångsställen, olämpligt ja, men inte olagligt.
Kylskåpet är påfyllt ! Jag har precis ätit en andra frukost bestående av grov macka med kalvsylta och rödbetssallad . Nu ska jag strax köra iväg till föräldrarna och hjälpa till med knäck, struvor och lite annat julgodis.
Jävligt dumt dock. Många förutsätter att de haft företräde på ett övergångsställe, även om de cyklar och så kör de bara rakt ut. Ett jäkla otyg.
Dumt ja, men återigen, din åsikt. "Många", utan någon som helst uppbackning Själv är jag tacksam över att ingen större olycka inträffade och att det gick bra. Vi har helt enkelt olika människosyn.Jävligt dumt dock. Många förutsätter att de haft företräde på ett övergångsställe, även om de cyklar och så kör de bara rakt ut. Ett jäkla otyg.
@Odium precis. Häromdagen var det väldigt nära att jag prickade en cyklist i mörkret. Inga reflexer inga lysen alls och mörkt mörkt mörkt.Jävligt dumt dock. Många förutsätter att de haft företräde på ett övergångsställe, även om de cyklar och så kör de bara rakt ut. Ett jäkla otyg.
Nog för jag begriper att postnord (postmord ibland) har mycket paket och högt tryck just nu meeen ett paket som beräknades komma igår nu plötsligt är beräknad nästa fredag? Lite uselt faktiskt. Säljaren skickade varan väldigt snabbt så det är postnord som ska ha den kängan.