Vad gör vi? Del CCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Latar mig mest idag , då morgondagen bjuder på handling av mat o jag vägrar handla på måndag.
Funderade på att sätta upp granen , men vet inte om jag får den o stå rakt själv o fungerar inte det så åker den ut, tror jag väntar tills grannen kan hjälpa mig i morgon ,annars får hon gå till affären.....:angel:

I pannlampans sken.

IMG_3218.webp

Dumt ja, men återigen, din åsikt. "Många", utan någon som helst uppbackning Själv är jag tacksam över att ingen större olycka inträffade och att det gick bra. Vi har helt enkelt olika människosyn.
Jag sa ju dock att det inte var bra att hon blivit påkörd, så håll tyst med dina anklagelser. Jag har god människosyn. (Så länge det inte är korkade människor dvs, såna har jag inget till övers för.)

Skönt med sovmorgon (somna om efter att katterna väckte oss med bråk) och även om det varit trist grått väder idag piggade bästa pållan upp genom att vara så härlig att rida 😍. Blev ett litet dressyrpass på ridbanan (fruset under så bara lite galoppfattningar utöver skrittarbete och lite travjogg), travade i fin form direkt 😍 och höll mig varm; hon springer inte fint gratis, man måste rida aktivt 😄.
Hemma hjälptes älsklingen och jag åt att klä julgranen och så soffhäng med tacos och glögg 🥰, härlig lördag 😃.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 804
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 599
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 161
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen?
2 3
Svar
50
· Visningar
1 289
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka