Vad gör vi? Del CCVI

Latar mig mest idag , då morgondagen bjuder på handling av mat o jag vägrar handla på måndag.
Funderade på att sätta upp granen , men vet inte om jag får den o stå rakt själv o fungerar inte det så åker den ut, tror jag väntar tills grannen kan hjälpa mig i morgon ,annars får hon gå till affären.....:angel:

I pannlampans sken.

IMG_3218.webp

Dumt ja, men återigen, din åsikt. "Många", utan någon som helst uppbackning Själv är jag tacksam över att ingen större olycka inträffade och att det gick bra. Vi har helt enkelt olika människosyn.
Jag sa ju dock att det inte var bra att hon blivit påkörd, så håll tyst med dina anklagelser. Jag har god människosyn. (Så länge det inte är korkade människor dvs, såna har jag inget till övers för.)

Skönt med sovmorgon (somna om efter att katterna väckte oss med bråk) och även om det varit trist grått väder idag piggade bästa pållan upp genom att vara så härlig att rida 😍. Blev ett litet dressyrpass på ridbanan (fruset under så bara lite galoppfattningar utöver skrittarbete och lite travjogg), travade i fin form direkt 😍 och höll mig varm; hon springer inte fint gratis, man måste rida aktivt 😄.
Hemma hjälptes älsklingen och jag åt att klä julgranen och så soffhäng med tacos och glögg 🥰, härlig lördag 😃.

Förbannade hosta hos Marodören som gör att han inte får sova ordentligt. Antar att det inte hjälper med biverkningar efter vaccinet heller... Så nu sitter jag med nästan vaken Marodör i knät i soffan

Pratade med sonen som kommer, han verkade vara lite "mammig", alltid trevligt när han är det, blir fina tänkande samtal med honom!
Vi planerade lite inför hans vecka här också.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 035
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 249
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 418
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
288
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka