Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oj vad snö!
Tvätta köttbullar?Gjort flera surdegsbröd under dagen som gräddas imorgon. Tur mjölnaren fått igång nya anläggningen så man har riktigt mjöl igen. Mata surdegen inför imorgon. Diskat och tvättat. Tagit hand om äpplen. Imorgon: koka skinka grädda bröd. Tvätta köttbullar rödbetssallad. Lägga in sill. Mer äpplen.
Lyx med snö!
Absolut. Gör inte du det?Tvätta köttbullar?
Jag sa ju dock att det inte var bra att hon blivit påkörd, så håll tyst med dina anklagelser. Jag har god människosyn. (Så länge det inte är korkade människor dvs, såna har jag inget till övers för.)Dumt ja, men återigen, din åsikt. "Många", utan någon som helst uppbackning Själv är jag tacksam över att ingen större olycka inträffade och att det gick bra. Vi har helt enkelt olika människosyn.
Vilket otrevligt svar! Varför inte vara tacksam att ingen värre olycka inträffade utan att behöva känna behov av att vara en bessewisser! Det är inte olagligt att cykla över övergångsställen, olämpligt ja, men inte olagligt.
Ja ,eller hur? Låter som tåget går förbi här ibland, skitväder o regn på det.Det blåser onödigt mycket