Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Axeln har fått upprepade tillsägelser att skärpa sig. Tyvärr har axeln missuppfattat uppmaningen och istället spridit smärtan både till nacken och ut i armen.Men dumma axel! Hoppas den skärper till sig snart.
Alltså han sover jättebra mellan 18.00 och 03.00 sen är det mer hackigt fram till 07.00 ca. Han är förövrigt relativt enkel mtp 18 månader och egen vilja som just nu består i att rusa in i köket och klättra upp på bordet men han är den bästaste lille skrutten som finns
Har svårt att greppa att det bara är två veckor kvar av 2024. Tiden går så fort numera.
Men dumma dumma axel! Såg till den att jag säger att den får skärpa sig!Axeln har fått upprepade tillsägelser att skärpa sig. Tyvärr har axeln missuppfattat uppmaningen och istället spridit smärtan både till nacken och ut i armen.
Axeln ska snarast till kiropraktorn som förhoppningsvis får axeln på bättre tankar.
Den motvilliga ägaren till axeln har redan avskedat axeln. Tyvärr är det svårt att anställa en ny axel med kort varsel.
Nåväl. En kompis levde ett par år utan stolar i köket. Pga de synnerligen aktiva tvillingsönerna.Men dumma axel! Hoppas den skärper till sig snart.
Alltså han sover jättebra mellan 18.00 och 03.00 sen är det mer hackigt fram till 07.00 ca. Han är förövrigt relativt enkel mtp 18 månader och egen vilja som just nu består i att rusa in i köket och klättra upp på bordet men han är den bästaste lille skrutten som finns
Men jag tycker om att sitta ner och äta juNåväl. En kompis levde ett par år utan stolar i köket. Pga de synnerligen aktiva tvillingsönerna.
Ja fast det var blåsigt igårRiga är himla fint!
Jag hade nog bara skrivit UppsägningJag ska säga upp mig och tänkte skicka ett mejl till chef och HR, men vad skriver jag i ämnesraden?
”Jag vill säga upp mig” låter lite konstigt. Hur säger man upp sig egentligen?
Jag hade nog bara skrivit Uppsägning