Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrade vad det var som lät här och gick ut i köket. Hittade glaset/plasten till fläktlampan över spisen på spisen. Den hade trillat ner helt av sig själv. Ligger nu bredvid spisen, får diska den i morgon, är ju rätt fettig. Där låg 4 små pluppar också så vet inte om den knäckts av eller hur den ska sitta. Morgondagens tankenöt... Skumt dock!Undrade vad det var som lät. Det var vinden som börjat ta i ordentligt här.
Hoppas presenningen över mina utemöbler håller sig på plats i natt
Hur orkar du med allt? har du lyckats förhandla dig fram fler timmar på dygnet?
Önskar att min ork, mitt sömnbehov och förmågan att somna var som din.Haha, jag har inte så stort sömnbehov Brukar ha i snitt 5,5-6 timmar sömn per natt, inklusive även lediga dagar. Dessutom är jag väldresserad och somnar i princip omedelbart jag lagt mig
Ehhh… fråga mig inte hur jag fick det till att det är 10 dagar kvar till julafton. Det ska stå 8. Jag är nog tröttare än jag trodde och borde sova istället för att försöka räkna dagarna fram till julaftonJag hade planerat att slå in julklappar idag men det blev inte många julklappar inslagna idag (för att vara exakt: 0). Men men, det är ju fortfarande 10 dagar kvar så ingen panik än i alla fall.
Har däremot insett att det första (och kanske också största?) problemet nu är att mitt minne fungerar någonstans på nivån mellan inte alls och sådär. Och nu kan jag verkligen inte minnas vart jag lagt julklapparna. Inte mer än att jag lagt dem på "bra ställen"… som säkert hade varit jättebra om jag bara hade kommit ihåg vilka dessa "bra ställen" var Så nu antar jag att steg ett helt enkelt får bli att gå skattjakt i mitt eget rum för att förhoppningsvis hitta allt jag lagt på olika "bra ställen"
Jag undrade vad det var som lät här och gick ut i köket. Hittade glaset/plasten till fläktlampan över spisen på spisen. Den hade trillat ner helt av sig själv. Ligger nu bredvid spisen, får diska den i morgon, är ju rätt fettig. Där låg 4 små pluppar också så vet inte om den knäckts av eller hur den ska sitta. Morgondagens tankenöt... Skumt dock!
Jag tror inte på spöken.
Alla behöver minst en paljettklänning. Det sedan gammaltVinter, och då går jag in i något ”skat-mode” och vill ha glittriga paljettkläder Försöker nu övertyga mig själv om att jag verkligen inte behöver en guld-paljettklänning
Mvh den som i vanliga fall oftast har typ svart och svart på sig…
Dags att ge sig ut i blåsvädret och åka till jobbet.
Önskar er alla en härlig måndag!
Jag med! Jag undrade var i hela friden smör kan komma in. Schalottenlök, vitlök, vin... ...men smör?Jag tänkte att det var riktiga musslor och inte bakverk, och undrade stilla var sjutton mjölet kom in i det hela? Ska de friteras? Bakas in? Spännande!