Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har mer ont i halsen nu. Inte bra, inte bra alls. Tror jag ska lägga mig, i hopp om att sova bort eventuell sjukdom. Hur bra vore inte det om det funkade?
Kan ha budat på Tradera. Kommer se ut som ett tält, men menBlev inbjuden på en fest nästa år med 20-tals tema. Min största skräck. Nu måste jag försöka hitta något som passar min kropp, vilket går emot allt klassiskt 20-tals mode; långt rakt fungerar verkligen inte på min päronformade kropp... Gillar heller inte bara armar. Måste gå all in. Älskar mina vänner för alla är sjukt peppa på tema-fester, men just detta tema är verkligen inget för mig, haha! Så nu är det dags att djupdyka i 1920-tals historia för att se om jag hittar något att jobba med
Helt åt skogenNi med diabetes, vad sager det er om man har vardet 99 pa ett fastande prov?
Ni med diabetes, vad sager det er om man har vardet 99 pa ett fastande prov?
Borde också masa mig in i duschen men jag kommer se ut som ett penntroll om jag somnat med blött hår så just nu känns det bättre att göra det imorgon.Nu sitter jag här och är redo för morgondagen, dusch och hårtvätt avklarat
Funderar på att bädda rent med jullakanen men ooooorka
Också duschad och klar för att sova. Men behöver nog hålla ögonen öppna i alla fall 20 minuter till. Kämpa!Nu sitter jag här och är redo för morgondagen, dusch och hårtvätt avklarat
Funderar på att bädda rent med jullakanen men ooooorka
Kan man ha för mycket smör i bakverkHmm, musslorna blev goda men jag undrar om jag inte har haft i för mycket smör. Får nog baka in mer mjöl för att de ska bli perfekta. Ja, jag vet att jag borde vägt smöret.
Japp, det är då cocosTOPPARNA blir cocosPÖLARKan man ha för mycket smör i bakverk
Vi kämpar tillsammansOckså duschad och klar för att sova. Men behöver nog hålla ögonen öppna i alla fall 20 minuter till. Kämpa!
Tio minuter, lagom att gå och borsta tänderna nu.Vi kämpar tillsammans
Pölarna är nog goda ändå. Bara att sleva i sig dom när de kommer ut ur ugnenJapp, det är då cocosTOPPARNA blir cocosPÖLAR
Jag har inte ens rest mig ur soffan ännu....Tio minuter, lagom att gå och borsta tänderna nu.