Vad gör vi? Del CCVI

Blev inbjuden på en fest nästa år med 20-tals tema. Min största skräck. Nu måste jag försöka hitta något som passar min kropp, vilket går emot allt klassiskt 20-tals mode; långt rakt fungerar verkligen inte på min päronformade kropp... Gillar heller inte bara armar. Måste gå all in. Älskar mina vänner för alla är sjukt peppa på tema-fester, men just detta tema är verkligen inget för mig, haha! Så nu är det dags att djupdyka i 1920-tals historia för att se om jag hittar något att jobba med :)
Kan ha budat på Tradera. Kommer se ut som ett tält, men men 😅

Så mysig dag! Åkte och umgicks med en kompis och hennes ettåring. Gjorde saffransscones och pratade av oss om vad som hänt det senaste.

Sen åkte vi till kyrkan där hon skulle leda sin kör och jag passa ettåringen. Kändes väldigt bra att vi fick hänga lite först så han kom ihåg vem jag var ❤️ Gick väldigt bra! Mot slutet av gudstjänsten stoppade jag honom i en bra bärsele och lagom till O helga natt somnade han en stund. Så mysigt, och fint att ha det förtroendet både från honom och mamman :)

Jag spelar wordfeud på holländska
Går sådär
Men tredje matchen med samma person nu så helt värdelös är jag nog inte

• Gilla
Reactions: Sel
Nu sitter jag här och är redo för morgondagen, dusch och hårtvätt avklarat :up:
Funderar på att bädda rent med jullakanen men ooooorka :cautious:
Borde också masa mig in i duschen men jag kommer se ut som ett penntroll om jag somnat med blött hår så just nu känns det bättre att göra det imorgon.

Men jag vet också att jag inte kommer att tycka att det var så jäkla bra idé imorgon när klockan ringer :laugh:

Hmm, musslorna blev goda men jag undrar om jag inte har haft i för mycket smör. Får nog baka in mer mjöl för att de ska bli perfekta. Ja, jag vet att jag borde vägt smöret.

Sitter i soffan med ont i nacken och kroppen (känns som att det beror på att jag suttit så mycket denna helg 😅 15 avsnitt Wheel of Time :angel: )

Lite purket humör också. Funderar på att ta mig lite glass, trots nyligen inhalerad pizza.
Imorn blir det iaf stallet för att mjuka upp mig lite.

Klockan ställs på 5:40 imorgon, så behöver somna tidigt idag. Har i vanliga fall inte så svårt för det, men behöver hitta ett effektivt sätt att varva ner idag då Humla ska lämnas på operation imorgon bitti och jag är nervös för det..

Kanske får bli lite Harry Potter i öronen och en bra sudoku så hoppas vi det funkar 🤞

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 035
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 249
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 419
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
288
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka