Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nästa veckas 5 dagar+ den 27. Hade ansökt om semester den 27 också men behöver arbeta då. Fick däremot beviljat den 23, 30 samt 1 och 2 så det blir mycket ledigt ändå. Sonen kommer den 23 och åker hem den 28 sent på kvällen så det är gott om tid ändå att umgås på.Jag har också 4 arbetsdagar kvar i år
Mina inlagda semesterdagar blev godkända, så jag ser verkligen fram emot julledigt.
Just nu sitter jag och prokrastinerar dusch och hårtvätt inför sista arbetsveckan
Jag har fem dagar kvar och det känns som en evighet. Men en dag i taget.Hemma i stan. Fyra arbetsdagar kvar i år.
Men ska du inte kolla upp den? Stelkramp osv?Satan i rackarn så ont jag har i tummen! Den ser ut som en överstoppad priskorv och är stekhet. Tur att shiban är söt.
Jag är inte orolig för stelkramp, men om det blir infekterat eller liknande får jag väl gå och se om det är dags för antibiotika. Tänker att nuvarande reaktionen är rätt normal men vill ändå beklaga mig lite.Men ska du inte kolla upp den? Stelkramp osv?
Är lite nojig för hundar, men nu blev jag lite mer nojig.Jag är inte orolig för stelkramp, men om det blir infekterat eller liknande får jag väl gå och se om det är dags för antibiotika. Tänker att nuvarande reaktionen är rätt normal men vill ändå beklaga mig lite.
Jag har punkteringar på båda sidorna och så höll hon den rejält mellan kindständerna så den blev nog rätt mosad.
En liten reality check faktiskt. Min hund är ju liten och lastgammal men skada kan hon göra - och det utan att vara det minsta ilsken.
Haha, åh nej! Det var ju verkligen inte meningen, och det var inte hennes mening att bita mig heller!Är lite nojig för hundar, men nu blev jag lite mer nojig.
Hoppas du slipper infektion iaf.
Ni med diabetes, vad sager det er om man har vardet 99 pa ett fastande prov?
Jupp. Samma här och lite till (bor öppet) så hoppas julgranen inte blåser bprt som står på trappen men då måste vinden gå från fel håll .Nu börjar vinden ta i lite grann här. Vi ska tydligen ha minst 22 m/s vindar här över natten... Måste komma ihåg att ställa upp soptunnorna lite närmare huset.