Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jinxade jag nått där? Han knappt trycka på svara innan han vaknade. Men nu frulle intaget och barnet sover igenBarnet sover ännu.. Frågan är om jag ska smita upp och kirra kaffe? Och en macka?
Läste grannen....Granen kom in igår och nu är den klädd Dags att slå in julklappar.
Har missat Musikhjälpen helt i år utom att jag såg en notis att mest önskade låt tidigare i veckan var Håå Vee med Crut.Drömt en massa så sovit oroligt.
Ångestig.
Men nu ska Musikhjälpen följas.
Alltid lite ledsamt när det är slut.
Nog så viktigt.Har missat Musikhjälpen helt i år utom att jag såg en notis att mest önskade låt tidigare i veckan var Håå Vee med Crut.
Ja, det är nog lite kinkigt och synd att kasta ägg som är användbara. Ägget ska ju bara binda smeten så det är säkerligen inga som helst problem att baka med! Här är till och med tips på hur man kan förvara ägg(smet) i frysen:Insåg varför äggen var så konstiga. De hade frusit, så jag köpte några nya istället. Jo jag vet att jag är lite väl kinkig men vill ha 'normala' ägg.
Köpte också två lussekatter på Hemköp, ska bli intressant och se hur de smakar. Lite annorlunda prisklass än konditoriet om vi säger så. Ska kanske pröva @dobbis tips och köpa från Willys och Lidl.
Det är verkligen onödigt att slänga bra ägg. Förstår att man kan vara kinkig med mat, men att tänka på matsvinn är nog bra ibland. Ägg är inte dåliga förrän de är dåliga. Att frysa ägg verkar dessutom fungera, att gulan flyter ut gör de på helt färska ägg också ibland.Insåg varför äggen var så konstiga. De hade frusit, så jag köpte några nya istället. Jo jag vet att jag är lite väl kinkig men vill ha 'normala' ägg.
Köpte också två lussekatter på Hemköp, ska bli intressant och se hur de smakar. Lite annorlunda prisklass än konditoriet om vi säger så. Ska kanske pröva @dobbis tips och köpa från Willys och Lidl.
Det hade varit något detLäste grannen....