Vad gör vi? Del CCVI

Nu är allt mixat förutom smör och ägg så ingen aning om hur mycket mandelmjölet vägde. Tror inte det behöver vara så exakt. Får helt enkelt bege mig ut och köpa ägg imorgon så jag kan baka.

Shiban satte en bit tuggben i halsen igårkväll och jag fick stoppa in handen i käften på henne för att få ut det - med resultat att hon bet mig i tummen. Jag lyckades somna tidigare men nu är jag ovilligt vaken och SATAN så ont jag har! :arghh: 😅 Alltså jag är ju hopplös.
Två värktabletter senare och jag hoppas kunna somna om en stund igen...

I dag har jag spenderat storre delen av dagen med arenden och en pet-scan for att utrona hur det ser ut med tumoren de hittade i min lunga. Jag avverkade flera arenden, sedan till sjukhuset och fick vila en timma efter att jag fatt en intravenous vatska med en "radio tracer". Jag sov ganska skont trots att britsen var bade smal och hard. Men varma filtar och att fa sluta ogonen efter allt rannande kandes skont.:p

Dagen avslutades med gravlax snittar till pot-luck och en trevlig kvall, om an ganska kort, med vanner. Nu ar vi hemma och det ar dags for sangen. Jag ar rejalt trott men mycket nojd med dagen da hundarnas ben ar inhandlade, flera arenden utrattade, och det ar alltid kul att traffa kompisarna. :p

Drömt en massa så sovit oroligt.
Ångestig.
Men nu ska Musikhjälpen följas.
Alltid lite ledsamt när det är slut.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 042
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 255
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 424
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka