Om jag kommer ihåg rätt är 2dl mandlar 140g mandelmjölJa det är ju det jag menar. Det brukar ju stå iaf på mandelmjöl jag köper vad motsvarande mängd hela mandlar ät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag kommer ihåg rätt är 2dl mandlar 140g mandelmjölJa det är ju det jag menar. Det brukar ju stå iaf på mandelmjöl jag köper vad motsvarande mängd hela mandlar ät.
Infektion?Shiban satte en bitt tuggben i halsen igårkväll och jag fick stoppa in handen i käften på henne för att få ut det - med resultat att hon bet mig i tummen. Jag lyckades somna tidigare men nu är jag ovilligt vaken och SATAN så ont jag har! Alltså jag är ju hopplös.
Två värktabletter senare och jag hoppas kunna somna om en stund igen...
Mja, inte bara några timmar senare tror jag. Den är väl lite kross-skadad. Två snygga stämpelsår också, och rejält svullen.Infektion?
Jag skulle använt äggen. Om de inte luktar är det väl ingen fara att baka med dem ?Jäklar! Mina ägg är för gamla, de luktar inte men gulan flyter ut i vitan när jag knäcker dem. Tack och lov misstänkte jag det så knäckte dem i en skål och inte i degen.
Ja ägg håller länge. @MJLee har du testat dem i en skål med vatten? Mina ägg har inget datum.Jag skulle använt äggen. Om de inte luktar är det väl ingen fara att baka med dem ?
Ja, om de flyter ut lite mer i pannan när jag steker ägg tänker jag bara att de inte är jättefärska, inte att de är dåliga.Ja ägg håller länge. @MJLee har du testat dem i en skål med vatten? Mina ägg har inget datum.
Drömt en massa så sovit oroligt.
Ångestig.
Men nu ska Musikhjälpen följas.
Alltid lite ledsamt när det är slut.