Vad gör vi? Del CCVI

Här har det bakats både pepparkakor och två sorters saffransbullar idag. 🧑🏼‍🍳
Frågan är vem som ska äta upp dem eftersom jag sällan äter bakverk och sonen deklarerade, efter två tuggor, att han inte tycker om saffran längre. 😆😅

IMG_4018.webp

Måste sätta igång att fixa, men det går trögt. Det icke-fungerade kylskåpet stör mig något kopiöst... Det står där och låter men producerar knappt något kyla alls :cautious: Och så ska jag ha det till fredag!

Det blev inget av med färd för att köpa lussekatter, kanske lika bra det. Funderar på om jag ska sticka ut nu, men entusiasmen tryter. Det här är en sådan här dag när det aldrig blir ljust. Kanske ska ta tag i mandelmusslorna istället. Funderar på hur många dl mjöl det blir av 100 g mandlar.

Har varit på skogspromenad med regn, snö och blåst plus en del hala fläckar på backen. Det var inte den mest behagliga promenaden så att säga :wtf:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 042
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 255
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 424
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka