Här är jag snart uppe i 16 grader (15,6 just nu) lite segt att få upp temperaturen idag. Men i alla fall dryga 24 grader varmare än utanför dörren.Knappt 18 grader inne. Fy vad jag fryser!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är jag snart uppe i 16 grader (15,6 just nu) lite segt att få upp temperaturen idag. Men i alla fall dryga 24 grader varmare än utanför dörren.Knappt 18 grader inne. Fy vad jag fryser!
När jag bestämmer att jag inte ska ha djur längre ska jag inte vara i Sverige på vintern!Här är jag snart uppe i 16 grader (15,6 just nu) lite segt att få upp temperaturen idag. Men i alla fall dryga 24 grader varmare än utanför dörren.
Det behövs om man är tvungen att titta på luciaTittar på Lucia och dricker tequila (skrev telefonen).
Bor inte din dotter hos dig längre? Jag läser ofta om övertid och ditt fullspäckade schema, men har svårt att se hur det fungerar som ensamstående?
Tycker det lät lite väl dömande av @Noxos ! Allt det du skrev hade ju barn lätt kunnat vara med på!Jodå, hon bor här nästan på heltid. Men hon är ju inget småbarn så hon behöver inte passning varje vaken minut.
Just när det gäller det citerade så är det svårt att se vad som skulle göra det svårt att kombinera med föräldraskap.
Dessutom är det värt att påpeka att trots min övertid så gör jag färre arbetspass per år än någon som jobbar 8-17 måndag till fredag.
Nej jag åt den fort. Så slapp jag vakna mitt i natten hungrig som jag så ofta gör. Kan inte sova och så plötsligt inser kroppen hur hungrig den är och kan inte sova pga det heller, inte kul. Nu slapp jag det.Jag skulle skippa mackan och bara däcka.
Ja och tonåring klarar sig förhoppningsvis själv.Tycker det lät lite väl dömande av @Noxos ! Allt det du skrev hade ju barn lätt kunnat vara med på!
Äter frukost och tittar på Luciamorgon på svt. Stämningen är på topp med skinkmacka, kaffe och det snöar utanför
Jag röstar för macka. Av rena hälsoskälJag skulle skippa mackan och bara däcka.