Vi är ju ganska många som jobbar skift och därför kan vara ute och leka på stan eller med våra hästar på dagtid
Samt många pluggar i dessa dagar, mer flexibelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är ju ganska många som jobbar skift och därför kan vara ute och leka på stan eller med våra hästar på dagtid
Hemma från att ha träffat en ny häst och ägare och det kändes helt rätt. Ska dock träffa två till nästa vecka, men betvivlar att det kommer kännas lika bra.
Ett halvblod, så lite ovant för mig som mest haft hand om kallblod.Vad roligt! Vad för ras?
Ett halvblod, så lite ovant för mig som mest haft hand om kallblod.
Men en ägare med samma tänk som mig och en trevlig häst.
Bor inte din dotter hos dig längre? Jag läser ofta om övertid och ditt fullspäckade schema, men har svårt att se hur det fungerar som ensamstående?
Jag har för mig hon är tonåring och min erfarenhet av tonåringar är att de har egna intressen och fullspäckade scheman, där föräldrar inte alltid är det största av deras intresse.Jodå, hon bor här nästan på heltid. Men hon är ju inget småbarn så hon behöver inte passning varje vaken minut.
Just när det gäller det citerade så är det svårt att se vad som skulle göra det svårt att kombinera med föräldraskap.
Dessutom är det värt att påpeka att trots min övertid så gör jag färre arbetspass per år än någon som jobbar 8-17 måndag till fredag.
Jag har för mig hon är tonåring och min erfarenhet av tonåringar är att de har egna intressen och fullspäckade scheman, där föräldrar inte alltid är det största av deras intresse.
Otroligt viktigtKorrekt, hon är 13,5 år. (Det halva året är nog viktigt för henne
Jag skulle skippa mackan och bara däcka.Jag tog en sömntablett och skulle gå och sova. Dock beslutade jag mig för att jag var hungrig och tog en knäckemacka. jag är mer hungrig och vill ha en till. Det är lite snurrigt och vingligt när jag går så kanske borde skynda mig att göra en till och kränga den innan jag somnar.