Vad gör vi? Del CCVI

Druckit öl, ätit mat och umgåtts med mina vänner i klubben ikväll. Nu sömn och imorgon ska jag fortsätta städa entréplan.

Slocknade på soffan vid 13 tiden idag men hann med en del innan dess. Man ska inte ha rum man inte använder dagligen. De blir bara fyllda med allt som inte ska vara där :rofl: :laugh::eek:

Bor inte din dotter hos dig längre? Jag läser ofta om övertid och ditt fullspäckade schema, men har svårt att se hur det fungerar som ensamstående?

Jodå, hon bor här nästan på heltid. Men hon är ju inget småbarn så hon behöver inte passning varje vaken minut.
Just när det gäller det citerade så är det svårt att se vad som skulle göra det svårt att kombinera med föräldraskap.

Dessutom är det värt att påpeka att trots min övertid så gör jag färre arbetspass per år än någon som jobbar 8-17 måndag till fredag.

Jodå, hon bor här nästan på heltid. Men hon är ju inget småbarn så hon behöver inte passning varje vaken minut.
Just när det gäller det citerade så är det svårt att se vad som skulle göra det svårt att kombinera med föräldraskap.

Dessutom är det värt att påpeka att trots min övertid så gör jag färre arbetspass per år än någon som jobbar 8-17 måndag till fredag.
Jag har för mig hon är tonåring och min erfarenhet av tonåringar är att de har egna intressen och fullspäckade scheman, där föräldrar inte alltid är det största av deras intresse.

Jag har för mig hon är tonåring och min erfarenhet av tonåringar är att de har egna intressen och fullspäckade scheman, där föräldrar inte alltid är det största av deras intresse.

Korrekt, hon är 13,5 år. (Det halva året är nog viktigt för henne :rofl: )
Av aktiviteterna jag skrev om idag så gjordes en del tillsammans med henne men hon var ju i skolan ca 8-15.45 så det ger ett visst utrymme.

Korrekt, hon är 13,5 år. (Det halva året är nog viktigt för henne :rofl:
Otroligt viktigt :D
Tyckte det var i den åldern som de blev som mest aktiva utan mig, ville liksom klippa navelsträngen lite grann för att markera att de faktiskt är TONÅRING(ar) nu. Sedan när de blev lite äldre blev det något lättare att kunna samla ihop dem igen och göra saker tillsammans då och då, men just där runt 13-14 var ett stort steg.

Jag tog en sömntablett och skulle gå och sova. Dock beslutade jag mig för att jag var hungrig och tog en knäckemacka. jag är mer hungrig och vill ha en till. Det är lite snurrigt och vingligt när jag går så kanske borde skynda mig att göra en till och kränga den innan jag somnar.

Tänkte vara lite tidig till jobbet idag men det verkar inte bli av, är alldeles för skönt att vara hemma i värmen 😅 Är inne på dag 10 med blödning och återigen väcks tankarna om att ta ut p-staven. Vill så gärna att det ska fungera men kanske faktiskt mår bättre utan hormoner, vem vet. Ska dricka upp kaffet innan jag drar mig ut i badrummet för att borsta tänderna och åka iväg.

Upptäckte att careofeyes.se har Hylo-Gel ögondroppar trots att de är restade!
Så köpte ett 3-pack. Nytt utseende på förpackningen men samma produkt.

Lucia. Schemabrytande till kl 11. Även om det är fint att se luciatåget så är inte schemabrytande ngt jag gillar. Tufft för många.

Halvligger i soffan och tittar på Musikhjälpen!
En vecka kvar till 17 lediga dagar.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 042
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 255
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 424
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka