Tack för sympatierna. Det är nästan lika bra som chips. Nästan.Stackare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för sympatierna. Det är nästan lika bra som chips. Nästan.Stackare
Jag valde det, har känt flera gånger mitt i natten en sådan gruvlig hunger att det gör ont-antagligen bara för att jag inte kunnat sova så har kroppen signalerat att jag behöver äta. Och då kan jag definitivt inte sova pga det.Jag röstar för macka. Av rena hälsoskäl
Fick blombukett via blombud av kliniken som avlivade min häst, det blev jag väldigt rörd av.Min fina klinik i grannbyn.
Efter Calvins avlivning fick jag ett kort i posten med fin dikt och en hälsning
"Med varmt deltagande" plus handritat hjärta.
Inte bara skicklig personal och bra bemötande. Omtanke också
Hästar ändå.Har fortfarande covid och hoppas bli frisk till cancerbehandling på tis. Måste!
Gick ner och satte mig på en pall i hästens box. Fick engagerad massage och pilleri överallt tills jag kiknade av skratt. Att bli kramad av en hästs starka, långa hals och huvud är något extra. Han brukar dra in en mot bogen och hålla kvar en så. Mys! Älskade gubbhäst!
Ja! Snart har vi haft 15 år ihop. Så vi känner ju varann rätt väl. Fint att få dela så mkt tid ihop och växa. Både växa som i utvecklas och växa ihop.Hästar ändå.
Jag är ju på jakt efter en ny häst att hjälpa till med då min nuvarande tyvärr flyttar lite för många mil borr. Och jag tror jag hittat rätt, en häst vars ägare brukar meditera med. Det är en sån häst jag behöver.Ja! Snart har vi haft 15 år ihop. Så vi känner ju varann rätt väl. Fint att få dela så mkt tid ihop och växa. Både växa som i utvecklas och växa ihop.
Håller tummarna för att du hinner bli frisk.Har fortfarande covid och hoppas bli frisk till cancerbehandling på tis. Måste!
Gick ner och satte mig på en pall i hästens box. Fick engagerad massage och pilleri överallt tills jag kiknade av skratt. Att bli kramad av en hästs starka, långa hals och huvud är något extra. Han brukar dra in en mot bogen och hålla kvar en så. Mys! Älskade gubbhäst!
Ston pillar ju in sina föl framför bogen. Ett av mina älsklingsston föste in min dotter framför sig i boxen och höll henne där.Har fortfarande covid och hoppas bli frisk till cancerbehandling på tis. Måste!
Han gjorde så med föl han var ”bonuspappa” åt. Sen har han börjat göra så med mig.Ston pillar ju in sina föl framför bogen. Ett av mina älsklingsston föste in min dotter framför sig i boxen och höll henne där.
Barn som barn
Hoppas det ”klickar” och du får en ny kompis!Jag är ju på jakt efter en ny häst att hjälpa till med då min nuvarande tyvärr flyttar lite för många mil borr. Och jag tror jag hittat rätt, en häst vars ägare brukar meditera med. Det är en sån häst jag behöver.
Jättetack!Håller tummarna för att du hinner bli frisk.