Vad gör vi? Del CCVI

Jag röstar för macka. Av rena hälsoskäl:)
Jag valde det, har känt flera gånger mitt i natten en sådan gruvlig hunger att det gör ont-antagligen bara för att jag inte kunnat sova så har kroppen signalerat att jag behöver äta. Och då kan jag definitivt inte sova pga det. :(

Har fortfarande covid och hoppas bli frisk till cancerbehandling på tis. Måste!
Gick ner och satte mig på en pall i hästens box. Fick engagerad massage och pilleri överallt tills jag kiknade av skratt. Att bli kramad av en hästs starka, långa hals och huvud är något extra. 😅 Han brukar dra in en mot bogen och hålla kvar en så. Mys! ❤️ Älskade gubbhäst! 😍

Gick ner och satte mig på en pall i hästens box. Fick engagerad massage och pilleri överallt tills jag kiknade av skratt. Att bli kramad av en hästs starka, långa hals och huvud är något extra. 😅 Han brukar dra in en mot bogen och hålla kvar en så. Mys! ❤️ Älskade gubbhäst! 😍
Hästar ändå. ❤️

Ja! 😍 Snart har vi haft 15 år ihop. Så vi känner ju varann rätt väl. Fint att få dela så mkt tid ihop och växa. Både växa som i utvecklas och växa ihop. ❤️
Jag är ju på jakt efter en ny häst att hjälpa till med då min nuvarande tyvärr flyttar lite för många mil borr. Och jag tror jag hittat rätt, en häst vars ägare brukar meditera med. Det är en sån häst jag behöver. ❤️

Håller tummarna för att du hinner bli frisk.

Ston pillar ju in sina föl framför bogen. Ett av mina älsklingsston föste in min dotter framför sig i boxen och höll henne där.
Barn som barn :love:

Katten hade ner sd kort och hållare på golvet och blev sur, med tänder och klor, när jag flyttade henne. Håller på att ladda min Kobo ebook läsare, Harald och mobil.

Efter strul och meckande - inklusive att hitta kortet på golvet, kan jag nu föra över filer från datorn till sd kortet så jag kan kolla på serier och filmer när jag åker ut till landet över julen. Men det kommer ta ett bra tag.

Sambon är iväg på julbord med jobbet ikväll och då vill jag med ha åtminstone jultallrik hemma så efter att ha haft häcken full idag känns det gött att slippa laga maten tack vare att ICA i grannsamhället från idag börjat med liten jullåda med Janson, köttbullar och prinskorv 👌.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 045
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 259
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 427
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka