Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en bra överdosering.Överdoserar chokladpraliner
Jag ber om ursäkt för mitt aningen giftiga inlägg. Borde inte lägga mig i andras föräldraskap, när jag vet att man gör sitt bästa.Jodå, hon bor här nästan på heltid. Men hon är ju inget småbarn så hon behöver inte passning varje vaken minut.
Just när det gäller det citerade så är det svårt att se vad som skulle göra det svårt att kombinera med föräldraskap.
Dessutom är det värt att påpeka att trots min övertid så gör jag färre arbetspass per år än någon som jobbar 8-17 måndag till fredag.
Jag ber om ursäkt för mitt aningen giftiga inlägg. Borde inte lägga mig i andras föräldraskap, när jag vet att man gör sitt bästa.
@LadyCovergirl men lägg av? Är ditt barn redan tonårig? Hon var ju nyss nyfödd för sjutton
Mvh när blev jag så gammal?
Alltså jag har svårt att begripa att ena syskonbarnet är över 20 för så länge sen är det väl inte jag tog studenten? För jag känner mig absolut inte som nästan 40 så nä jag har inte blivit äldre det är bara småbarnen (läs tonåringarna och unga vuxna) som har..Haha ja, det är faktiskt sant
Jag har inte blivit så mycket äldre så det kanske är samma för dig?