Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute med doggarna, haft med min blindkäpp, lite svårt att förstå att inte gå mitt framför mina ben så jag har fått styra dem åt vänster en del, men det tar sig, vill ju inte trampa dem på hälarna eller snubbla på dem. ;)

Pratat med äldsta sonen tidigare, och han bokade tågbiljett till mig med mig i telefon, så nu är det bestämt helt. Den 23/12 kommer han och åker hem den 28/12. SÅ glad och SÅ kul! Min unge! Han ska alltså fira jul här! Jag ska jobba den 27e och så julafton den 24e, utöver det , vad ska vi hitta på?

TACK! Nar jag jobbade i Sverige var Mio mim Mio min absolut favorit bok att lasa for mellanstadie barn. Jag har inte sett den har tidigare, vi Flyttade ut for 1987 och aven om den ar gammal (och mina computer engineering soner skulle skratta ihjal sig) sa var den valdigt kul att se. Jag kikar pa den Engelska varianten en annan dag ... Har jag tur sa ar den bra nog att visa for Engelsktalande barn. :)

Nu blev jag supersugen att lasa boken igen.:cautious: :D

Vaknade före klockan. Regnet smattrade på rutan. Det lugnade sig lite när jag kom ut.
Men jag tar så mycket hellre regn och sex plus än snö och kyla.
Mörkt och mysigt.
6.5 km avklarade och nu ska kaffet smaka gott.
Jobb 8-17:30 känns sådär men brukar bli bra när man är igång.
IMG_1716.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 650
· Visningar
44 504
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 461
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 273
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka