Fort Lauderdale?Vilken stad är inte deprimerad i november?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fort Lauderdale?Vilken stad är inte deprimerad i november?
Njae deppig kan jag inte påstå, så påverkar inte det mig och framförallt inte denna november! Dock lite tröslöst igår för första dagen denna höst meeen så fasligt var det inte för mig . Blir mer trött på våren när värmen kommer för fort....Svängingarna typ.Vilken stad är inte deprimerad i november?
Underbar dröm! . Bor själv inte på gård men uppväxt på en och för mig är det den allra bästa uppväxten jag kunde få, känner mig för alltid lyckligt lottad . Grattis!Tack! En dröm som gått i uppfyllelse
Så är det kanske. Men mig påverkar det jättemycket. Jag tycker att i stort sett varenda aspekt av november är superdeprimerande. Och att ta sig till jobbet i en stad som är grå, mörk, kall, blåsig och regnig är en rejält brant uppförsbacke. Vid det här laget har jag tagit mig igenom ganska många novembrar men det blir inte lättare.Njae deppig kan jag inte påstå, så påverkar inte det mig och framförallt inte denna november! Dock lite tröslöst igår för första dagen denna höst meeen så fasligt var det inte för mig . Blir mer trött på våren när värmen kommer för fort....Svängingarna typ.
Så är det kanske. Men mig påverkar det jättemycket. Jag tycker att i stort sett varenda aspekt av november är superdeprimerande. Och att ta sig till jobbet i en stad som är grå, mörk, kall, blåsig och regnig är en rejält brant uppförsbacke. Vid det här laget har jag tagit mig igenom ganska många novembrar men det blir inte lättare.
Och ca 1000 gånger får man höra att det är så supermysigt och det är skönt att det inte är varmt och snart är det sommar igen. Men det hjälper inte mig. Det har visat sig vara till noll hjälp att få höra att jag känner fel.