Vad gör vi? Del CCV

Har haft en sån himla kass dag att jag bara önskar den kunde ta slut snart. Jobbigt på jobbet och dessutom så jävla ont i fötterna, paketet jag satte mammas adress som leverans till för att göra det enklare hamnade på ombud istället och när jag åkte dit fick jag inte hämta ut det utan mammas leg. På lägenhetsvisningen idag fungerade inte dosan till markisen så ska prova att byta batteri och i värsta fall är den trasig. Måste alltså åka in till stan imorgon igen för att att hämta/lämna mamma och hämta paketet, handla rätt batteri för det fanns inte hemma och åka tillbaka till lägenheten för att se om det funkar. Fick vända i dörren och köra till sambons jobb för att lämna en sak när jag kom hem men nu har jag i alla fall tränat lite. Ska ta en varm och skön dusch och har god mat som väntar.

Hemma från Rusta. Jag har varit där två gånger så den här gången gick jag bara fel tre gång trots Google Maps. Enda gången där det var verkligt problem, var när jag gick åt helt fel håll och inte upptäckte det förrän GM meddelade mig att en ny rutt planerades och det gick från 220 m till 981 meter. Köpte min mini-gran och en adventsljusstake.

Kanske ska gräva fram adventsstjärnorna och se om de behöver nya glödlampor eller liknande.
Jag är fortfarande fascinerad av att du inte vill lära dig olika strategier och knep för att tex slippa gå vilse trots att du inte ser så bra. Det går ju ändå. Det måste vara jobbigt och ta mycket av energin att det blir fel-istället för att göra så det blir rätt istället, tänker jag.

En bra dag på jobbet även man är trött efter nästan tio timmar.
Lite rädd för att ha gått baciller av en dunderförkyld kollega. Hoppas på att klara mig.
Ligger i sängen och ska läsa.

Jag är fortfarande fascinerad av att du inte vill lära dig olika strategier och knep för att tex slippa gå vilse trots att du inte ser så bra. Det går ju ändå. Det måste vara jobbigt och ta mycket av energin att det blir fel-istället för att göra så det blir rätt istället, tänker jag.

Mitt icke existerande lokalsinne har ingenting att göra med min syn. Det har jag haft sedan födseln. Jag kan inte orientera mig.

Jag och katten har ätit middag. Funderar på om jag ska försöka städa lite, men känner mig för bekväm för att röra mig från stolen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 280
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 769
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
276
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka