Oh! Det vore något faktiskt, sonen vill garanterat göra ett vanligt med godis, men man kan ju göra två!@Sel och @Nixehen kan inte ni testa det här?
https://www.instagram.com/reel/DCxgycwuR42/?igsh=MThwcjR6cG0yaDk3eQ==
Kul tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh! Det vore något faktiskt, sonen vill garanterat göra ett vanligt med godis, men man kan ju göra två!@Sel och @Nixehen kan inte ni testa det här?
https://www.instagram.com/reel/DCxgycwuR42/?igsh=MThwcjR6cG0yaDk3eQ==
Lägg mobilen ovanpå plånboken.Andra dagen i rad som jag missar att få med mig plånboken som precis som alltid ligger på ett bord i hallen. Bredvid nycklar och mobil.
Jag får med mig nycklar och mobil. Missar den signalorange plånboken. Går till pendeln. Springer tillbaka hem (som tur är bara 1km), springer till pendeln.
Nä i morgon får det bli skärpning. Jag fattar inte varför jag plötsligt inte kan se att jag missat att plocka på mig en signalorange plånboken som ligger på ett vitt bord? Den syns liksom gaaanska bra
Inte riktigt på din nivå... men jag har också otroligt dåligt lokalsinne.Jag har minus lokalsinne (tror det tom finns en term för det). Jag vet aldrig var jag är. Även om jag varit där flera gånger innan. Jag går vilse i mataffärer - och nej det är ingen överdrift tyvärr. Den taktik jag har är att helt enkelt stanna och fråga efter vägen. Ofta flera gånger för att säkerställa att jag faktiskt går i rätt riktning.
Jag tittar på kartor, jag har Google Maps, men det hjälper ändå inte. Det enda som gör det är när jag varit där så många gånger att jag hittar. Men tom då kan jag plötsligt bli osäker på var jag är. Det kan vara lite skrämmande ibland att inte veta öht var jag befinner mg.
På jobb utan röst. nu är den helt sönderhostad.
Haft hosta i över 3v sökte för det och fick rådet har du provat med receptfri hostmedeci.
Näe självklart inte
Jag är inte förkyld. Har inga andra symptom förutom rejäl hosta. Min läkare ska ringa mig idag så skippar jag VC. Se om jag kan få någon hjälp. Antar att jag fått den där myoplasma eller vad den heter.
Min ena hund har dessutom misstänkt rävskabb fick reda på det igår så mitt humör är allt annat än på topp. Jaja bara köra på