Har mer energi idag så varit iväg och köpt ett par julklappar och nya lampor till adventsljusstaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte riktigt på din nivå... men jag har också otroligt dåligt lokalsinne.
Gick en av mina promenadrundor i skogen igår. Gick den från fel håll. Gissa hur många gånger jag fick stanna och titta bakåt för att se om jag var på rätt väg. Från vanliga hållet skulle jag kunna gå halvt blind Baklänges blir den helt okänd.
Exet skojade om att det första jag gjorde i en ny stad var att köpa en karta och att jag skulle kunna gå vilse om stan bara hade en enda gata.
Själv kunde han gå in i en okänd skog, vara borta en timme, komma tillbaka och hitta bilen igen.
Olika falla ödets lotter. Men jag får se en massa platser....
Jag sov vid den tiden, lyssnade du på mig då? Vad sa jag? :OLyssnar på Enya medan jag väntar på att kontorskaffet ska brygga klart. Förbereder mig för en arbetsdag som antingen kommer ta slut vid 15 eller 20-21, den som lever får se
Tror nästan det! Folk ska bli ilska av värmen så de kan skickas utMan skulle kunna tro att du var på "mitt" sjukhus för där är det märkligt varmt! Eller ja, inte just där jag jobbar, men i huvudbyggnaden. Man eldar på som tusan för att folk ska lämna frivilligt?
Krya på dig!
Ännu en intensiv dag på jobbet. Men bra.
Har tagit fram stakarna och julstjärnan några dgr för tidigt.
Firade lillördag och löningsdag med sushi.
Lugna favoriter, Elin Steen ringde upp mig och sa att min arbetskompis var med i delfinal i en tävling om en spa-weekend. Blev jätteglad men hur säker kan jag vara på att det inte är bluff?
Visa bifogad fil 157526
Ja.Har du anmält dig till tävlingen?