Jehovas var här och knackade på igen. Känns som att dom är här minst en gång i månaden. Vem släpper in dom genom ytterdörren? Eller gör dom som resten av inkräktarna och bryter sig in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Pratade med mäklaren igen. Hon fick upp priset lite till så imorgon ska jag iväg och skriva kontrakt
Har du hört något gällande lägenheten du sökte?Jehovas var här och knackade på igen. Känns som att dom är här minst en gång i månaden. Vem släpper in dom genom ytterdörren? Eller gör dom som resten av inkräktarna och bryter sig in?
Nej, inte än. Väntar ihärdigt och kollar mailen typ hela tiden.Har du hört något gällande lägenheten du sökte?
Åhhhh! Och det står inget när du loggar in på hemsidan heller?Nej, inte än. Väntar ihärdigt och kollar mailen typ hela tiden.
Där jag brukar promenera är det ett gäng gubbar från Jehovas som går och ser helt skröpliga ut. Har flera gånger trott att jag träffat på en äldre i behov av hjälp när de säger hej eller ursäkta. Så bara fintar de mig och trycker ner ett kort om bibelkurs i handen och rantar iväg Så lurad!Jehovas var här och knackade på igen. Känns som att dom är här minst en gång i månaden. Vem släpper in dom genom ytterdörren? Eller gör dom som resten av inkräktarna och bryter sig in?
Nej, loggar in där ofta också.Åhhhh! Och det står inget när du loggar in på hemsidan heller?
Nej, loggar in där ofta också.
Men ringde igår och borde få svar denna vecka iaf.
När är den klar? När kan jag komma menar jagBakar en Pekannötkolapaj
Om ca 45 min o så ska den svalna innan den serveras med glass, så om ett par timmar eller i morgonNär är den klar? När kan jag komma menar jag