Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hipp hipp hurra på din födelsedag!Ska fira födelsedagen med att hoppa in några timmar på mitt gamla jobb då dom inte hade någon som kunde jobba.
Får se hur det går. En av mina mindre roliga arbetsuppgifter jag hade är det också, men var över ett år sen sist så får väl gå. Och lite extra pengar är ju aldrig fel.
Så nu bäst o göra mig iordning så jag kan gå ut o borsta bort snön som fallit på bilen innan jag behöver åka.
Tack så mycket!Hipp hipp hurra på din födelsedag!
Man brukar säga att en infiltration "håller effekten" i ca 30 år.Miljökontoret har varit här och inspeklterat avloppet. Gick bra. Men mannen sa att avloppet ju var gammalt så jag måste vara förberedd på att det kan behöva åtgärdas så småningom.
Gammalt?? Det gjordes 1988. Ska man behöva göra om avlopp så korta intervall. Nytt avlopp kostar ju MASSOR.
På väg till veckans sista arbetsdag. Imorgon är det SIHS!
Sweden internationell horseshow.Och vad ar SIHS?
Ska fira födelsedagen med att hoppa in några timmar på mitt gamla jobb då dom inte hade någon som kunde jobba.
Får se hur det går. En av mina mindre roliga arbetsuppgifter jag hade är det också, men var över ett år sen sist så får väl gå. Och lite extra pengar är ju aldrig fel.
Så nu bäst o göra mig iordning så jag kan gå ut o borsta bort snön som fallit på bilen innan jag behöver åka.
Sweden internationell horseshow.
Hoppas verkligen.Man brukar säga att en infiltration "håller effekten" i ca 30 år.
Men att döma ut på enbart ålder tror jag ingen gör. Hoppas jag.