Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit smörgås och är inne på kaffekopp nummer två.
Känns bra att det är fredag.
Efter jobbet ska jag fika med en vän och senare äta sushi med en annan.
På förmiddagen avgörs det om min kollega vinner en spa-resa. Hon har 25% chans.
IMG_1724.webp

Fredag! 🙌🏻

Hoppas på lugna lektioner och planeringstid i lugn och ro. Har tyvärr tråkiga arbetsuppgifter att ta itu med, ämnesvarningar. Helt enkelt den tråkiga baksidan med jobbet. Hatar att behöva underkänna elever. 🥺

Men snart är det helg! Planerar en utflykt och julpynt av huset. Dessutom ska årets första skinka griljeras, traditionsenligt till första advent. :d

Ni vet när man har en sådan morgon där man planerat effektivt för att hinna med allt pga snäv tidsram. Och så hör man ett brak och då har hästarna råkat trycka sönder den där dörren jag tänkt byta "någon gång".

Det blev en snabb skruvdragarlappning och jag hann iväg precis i tid ändå. 😅

Dricker kaffe, leker med Marodören, försöker planera dagen och inser att rastning av Marodören kan bli spännande mtp väntar på leverans av DHL..

Fan. Fick rapporten från miljöinspektören.

Tydligen behöver jag fylla på i slänten med ett gruslass för han tror att infiltreringen går där.
Fattar inte logiken. Ingen av oss vet exakt var infiltreingen är.
Men han ska ringa upp och förklara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 424
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 186
Svar
1 982
· Visningar
54 646
Senast: bumpo
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka