Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev inget SIHS pga migränen i går och orkar inte med allt ljud och ljus idag heller så tittar på WC i längd och sen sändningen från SIHS hoppningen från soffan.

Fan. Fick rapporten från miljöinspektören.

Tydligen behöver jag fylla på i slänten med ett gruslass för han tror att infiltreringen går där.
Fattar inte logiken. Ingen av oss vet exakt var infiltreingen är.
Men han ska ringa upp och förklara.
Men fanns det inte ett bygglov (eller liknande) för infiltreringen när den anlades?

Ska åka och hälsa på min pappa som ligger på akademiska i Uppsala. Han genomgick en ryggoperation men fick så ont efter att han tvingades åka in igen. Jag och min syster tillsammans med mitt syskonbarn ska åka dit och hälsa på idag. Han ska ligga kvar över helgen och sedan åka iväg på rehab en vecka. Skönt, eftersom det inte är bra att han är hemma ute i Roslagen med min bonusmamma som inte kan hjälpa honom om man råkar trilla eller liknande och det tar tid innan det kommer en ambulans.

Det här var ju rätt gulligt faktiskt.

IMG_8686.webp

Tillstånd finns ch jag har fått dokumenten. Infiltrationen är inritad så det kan skilja ett gäng meter. Husens placering är synnerligen höftade Det är en slarvig handritad skiss. :D
Lite märkligt. Men min infiltration kan man verkligen inte missa. Den är SUPERHÖG - ca 2 meter skulle jag tro. Ser ut som någon skum gammal gravsättning fast med en brunn och tre plaströr ovanpå... :D

Försöker söva Marodör efter en intensiv dag efter att DHL kom ovanligt tidigt i det aktuella tidsfönstret för leverans.
Nope han skulle inte sova så nu försöker jag hindra honom från att riva lägenheten eftersom han blir extra mycket marodör när han är trött min lille skrutt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 424
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 172
Svar
1 947
· Visningar
53 638
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka