Har inte hängt medFredag och imorgon åker Gräddbullen... jobbigt men det känns bra att vi går vidare. Kommer sakna honom
Ska ni lämna tillbaka fjordingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte hängt medFredag och imorgon åker Gräddbullen... jobbigt men det känns bra att vi går vidare. Kommer sakna honom
Han är såld till någon annan.Har inte hängt med
Ska ni lämna tillbaka fjordingen?
OkHan är såld till någon annan.
Men fanns det inte ett bygglov (eller liknande) för infiltreringen när den anlades?Fan. Fick rapporten från miljöinspektören.
Tydligen behöver jag fylla på i slänten med ett gruslass för han tror att infiltreringen går där.
Fattar inte logiken. Ingen av oss vet exakt var infiltreingen är.
Men han ska ringa upp och förklara.
Neeej, vad tråkigtFick inte lägenheten jag så gärna ville ha heller. Surt.
Tillstånd finns ch jag har fått dokumenten. Infiltrationen är inritad så det kan skilja ett gäng meter. Husens placering är synnerligen höftade Det är en slarvig handritad skiss.Men fanns det inte ett bygglov (eller liknande) för infiltreringen när den anlades?
Lite roligt att gift vid första ögonkastet är precis under annonsen. Mer som gift vid första reklamannonsen
Tänker svara med en skit mejl, bara för att se om människan ens finns haha
Tänker svara med en skit mejl, bara för att se om människan ens finns haha
Lite märkligt. Men min infiltration kan man verkligen inte missa. Den är SUPERHÖG - ca 2 meter skulle jag tro. Ser ut som någon skum gammal gravsättning fast med en brunn och tre plaströr ovanpå...Tillstånd finns ch jag har fått dokumenten. Infiltrationen är inritad så det kan skilja ett gäng meter. Husens placering är synnerligen höftade Det är en slarvig handritad skiss.
Nope han skulle inte sova så nu försöker jag hindra honom från att riva lägenheten eftersom han blir extra mycket marodör när han är trött min lille skruttFörsöker söva Marodör efter en intensiv dag efter att DHL kom ovanligt tidigt i det aktuella tidsfönstret för leverans.