Vad gör vi? Del CCV

Hoppas verkligen.
Jag bor på sandås så avrinningen ner i djupare lager borde funka bra. Om det nu är av nån betydelse.
Ja, det handlar ju mer om spridarlagrets förmåga att binda främst fosfor och kväve. Biohuden blir mättad eller hur man ska säga efter ca 30 år.
Så det är främst förmågan att rena som blir sämre, inte avrinningen.

Jag har saknat att prata avlopp :D

Blev sugen på att göra en bullet journal så jag kikar på material för det men det finns ju så mycket (!!) att välja mellan och jag är velig haha

Jäkligt intensiv dag på jobbet. Men när den är bra så går det bra.
Åkte och åt Sushi med en kollega efter. Jag är typ beroende.😇
Nu har jag krupit ner i sängen och funderar på om jag ska läsa eller se en julfilm.
IMG_1755.webp

Igår installerade de en ny säkrare, mer inbrottssäker dörr i ena entrén till huset där jag bor. Känns tryggt, men också otryggt att det ska behövas.
Själv väntar jag fortfarande spänt på om jag får lägenheten jag vill ha eller inte. De stängde för intresseanmälan i söndags, borde få något slags besked snart tycker jag.

Igår installerade de en ny säkrare, mer inbrottssäker dörr i ena entrén till huset där jag bor. Känns tryggt, men också otryggt att det ska behövas.
Själv väntar jag fortfarande spänt på om jag får lägenheten jag vill ha eller inte. De stängde för intresseanmälan i söndags, borde få något slags besked snart tycker jag.
Märkligt att det ska ta sån tid. Jag fick erbjudande om visning dagen efter tiden för intresseanmälan gick ut.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 280
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 771
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
276
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka