Haft samma tanke. Det i kombination med orimlig arbetsbörda och livet i stort, är nog svaret.Alltså, vi är ju i samma ålder så jag gissar att det är förklimakteriet som spökar för dig med. Att sömnen ska bli så drabbad?? Helt värdekasst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft samma tanke. Det i kombination med orimlig arbetsbörda och livet i stort, är nog svaret.Alltså, vi är ju i samma ålder så jag gissar att det är förklimakteriet som spökar för dig med. Att sömnen ska bli så drabbad?? Helt värdekasst!
Ja, det handlar ju mer om spridarlagrets förmåga att binda främst fosfor och kväve. Biohuden blir mättad eller hur man ska säga efter ca 30 år.Hoppas verkligen.
Jag bor på sandås så avrinningen ner i djupare lager borde funka bra. Om det nu är av nån betydelse.
Min mentala almenacka är typ i september.Ska försöka ta tag i det där med julklapps-shoppingen... Ligger så mycket efter! Men nu har jag i alla fall haft dagens sista möte, så nu behöver jag inte passa tider längre.
Jag har inte ens börjat.. Bara pratat om det sen typ augusti.Ska försöka ta tag i det där med julklapps-shoppingen... Ligger så mycket efter!
Märkligt att det ska ta sån tid. Jag fick erbjudande om visning dagen efter tiden för intresseanmälan gick ut.Igår installerade de en ny säkrare, mer inbrottssäker dörr i ena entrén till huset där jag bor. Känns tryggt, men också otryggt att det ska behövas.
Själv väntar jag fortfarande spänt på om jag får lägenheten jag vill ha eller inte. De stängde för intresseanmälan i söndags, borde få något slags besked snart tycker jag.
Tycker också det tar lång tid.. Men ja, bara att vänta ihärdigt och hoppas på det bästa.Märkligt att det ska ta sån tid. Jag fick erbjudande om visning dagen efter tiden för intresseanmälan gick ut.
Ring och prata med dom imorgon annars?Tycker också det tar lång tid.. Men ja, bara att vänta ihärdigt och hoppas på det bästa.
Ringde i tisdags och de sa att det kunde ta upp till en vecka, att de hade mycket att göra osv. Men lär ju ringa igen imorgon ändå, ja.Ring och prata med dom imorgon annars?